Маят Топ 10 за 2019 г.


Ето че още една година отмина и в началото на новата е време за равносметки .Всеки преценява какво е свършил и какво не през изминалата година , реализирал ли е мечтите си , изпълнил ли е плановете си . В тази насока реших за поредна година да споделя с Вас десетте най- добри книги ,който съм прочела през 2019г.  Ще се радвам и Вие да споделите коя книга ви е впечатлила най -много през изминалата година. 

Моят Top 16 за 2016 година
Моят Топ 10 за 2017г. 
Моят Toп 10 за 2018 г.

Да започваме : 

Прочетох книгата към края на годината и още усещам приятните емоции , които създаде образа на Лара Джий в мен . Поредицата е типично тийн четиво , разкриващо терзанията на няколко тинейджъри завършващи гимназия и тепърва отиващи в университета , но е много
приятно човек да си припомни именно тези години  и да се принесе далеч от реалността. Ако все още не сте чели поредицата , препоръчвам Ви  я силно .

Не бих могла да изкарам цяла календарна година без нито една книга на любимата ми С. Дж. Мас . Очаквах с нетърпение финала на тази епична поредица . Случиха се толкова много неща , толкова съдби се преобърнаха , толкова животи бяха отнети , че просто не можех да спра да чета и , въпреки че е доста обемна книгата се чете наистина на един дъх. Ако все още не сте се докоснали до творчеството на С. Дж. Маас - не губете повече  време и действайте.

8. Големите малки лъжи - Л. Мориарти
Интереса ми към книгата беше предизвикан от нашумелия сериал по нея , а  и историята звучеше доста интересно. В крайна сметка това се превърна в една от любимите ми типично женски истории ,където имаме от всичко по малко - любов , страст , изневяра , насилие , предателство и дори убийство . За да разберете повече прочетете книгата и няма да съжалявате. 

Търсейки си нова любима криминална поредица попаднах на историите за детектив Дейв
Гърни и с него веднага си допаднахме. Образът му е много интересен, мисленето му е нестандартно , а случаите ,които разследва са наистина доста заплетени. Ако сте почитатели на жанра със сигурност трябва да прочетете нещо от автора.

Все още съм на вълна криминални разследвания и най- сетне тази година се запознах и със специален агент Смоуки Барет. Първо ми хареса ,че главното разследващо лице е  жена , освен това тя има доста тежка съдба , а както се оказва , животът ѝ е подготвил още много изненади. Книгата е много добре написана , динамична и поглъщаща. Със сигурност през настоящата година ще прочета и другите книги от поредицата.

И каква изненада - отново сме на криминална тематика с поредицата за инспектор Ким Стоун . Отново женски образ със силен характер и свое мнение по всеки въпрос . Не липсва и чувство за хумор и динамика в действието. Нямам търпение да прочета и втората книга от поредицата.

Дан Браун е сред любимите ми автори и всичко написано от него до момента ми е харесало . "Произход " предизвика доста смут и засегна интересни теми . За мен книгата беше завладяваща , жадно поглъщах всяка страница и исках да стигна до същността на нещата. Финалът не ме разочарова , но ме изненада. Определено препоръчвам книгата. 


3. Така го правят датчаните - Х. Ръсел 
Може би ще изненадам много от Вас с това ,че книгата е на толкова предна позиция , но открих в нея много топлота и уют ,  а и освен това ми беше безкрайно интересна.Беше прекрасно да надникна " зад завесите " и да видя какво е да си датчанин и да си сред най-
щастливите хора в света. Естествено не всичко е толкова розово , но книгата притежава невероятен чар и обаятелност и просто нямаше как да не я харесам .

Няма как сред любимците ми да няма книга  и от К. Хувър и то не каква да е книга , а нещо толкова емоционално въздействащо като "Никога повече" .Ако сте чели нещо от авторката ,то тогава знаете колко изкусно пише тя и как успява да докосне женската душа чрез образите на героините си и техните истории. 

Сигурно няма да Ви изненадам с това заглавие , тъй като ,ако следите блога ми - знаете че Луиз Пени е сред любимите ми автори , а инспектор Арман Гамаж и всички жители на Трите Бора са ми истинска слабост. Поставих книгата на първо място в моята импровизирана класация , тъй като освен рутинното и заплетено разследване ,което провежда инспектора той води и още една битка ,която е на живот и смърт и в нея взима участие и Жан ги Бовоар. Тъй като това е деветата книга от поредицата няма смисъл да Ви говоря много за персонажите и действието , но ще Ви препоръчам да обърнете внимание на книгите , тъй като си заслужават да бъдат прочетени. 

Това беше моят обобщен вариант на най -добрите книги ,които прочетох през изминалата година и пожелавам на Вас и на себе си през 2020 година да прочетем двойно повече и двойно по - добри и съдържателни книги . 




0 коментара:

Публикуване на коментар