Моят Toп 10 за 2018 г.

Ето че измина още една година  изпълнена с много положителни емоции ,много хубави книги и интересни предизвикателства.  И тъй като 2019г година вече е тук  е време за една своеобразна класация ,отразяваща кои са били 10-те книги харесали ми най- много през изминалата година.

10. Един ден през декември - Дж. Силвър 

Прочетох книгата точно по коледните празници и се бях подготвила за доста по -сладникава и лека любовна история , а книгата се оказа много красиво написан роман за живота на двама души търсещи път към себе си в продължение на доста години.Определено препоръчвам книгата и то не само по Коледа.

9.Магията на подреждането - М. Кондо 
Спонтанно прочетена книга ,от която нямах почти никакви очаквания и започнах по скоро от любопитство ,но пък ми хареса изключително много.Цялата информация описана в книгата се оказа наистина полезна и приложима на практика и определено повлия върху методите ми за подреждане у дома.

8. Двор от мъгла и ярост - С. Дж. Маас 
Естествено няма как годината да мине без да съм прочела нещо от любимата ми С.
Дж. Маас . За съжаление тази година я оставих на малко по заден план и не успях да завърша поредицата за дворовете , макар тази книга  буквално да ме отнесе. За пореден път се убеждавам колко талантлива е авторката.

7. Толкова близо до хоризонта - Дж. Кох 
Книга ,pа която слушах много преди да се престраша да започна. И започвайки я ... вече не можех да спра преди да я завърша , а повярвайте ми не исках да стигам до финала на историята.Най -потресаващото нещо е ,че всичко случило се в книгата не е художествена измислица , а е реално....

6.  Жената на прозореца - Ей Дж. Фин
Много обичам подобен тип психологически трилъри и тази книга оправда всичките ми очаквания , успя да ме държи под напрежение ,финалът беше динамичен и като цяло оставах много доволна от замисъла и изпълнението на идеята.

5. Светлината ,която изгубихме - Дж. Сантополо
Тази книга разби сърцето ми . Изобщо не очаквах ,че ще ми повлияе така силно и ще я помня дълго след прочита ѝ . Това беше не просто любовна история , а дълбока 

4. Разследванията на инспектор Гамаш - Л.Пени 
Ето го и откритието ми за 2018г. Включвам цялата поредица , тъй като всяка следваща книга е все по-добра и по-добра  и до момента навсякъде споделям колко любима ми е авторката и колко прекрасно пише , а Арман Гамаш и китното селце Трите бора ,заедно с всичките си обитатели веднага намери място в сърцето ми. Много се радвам,че  имам още две книги за четене , а дано от издателството ни изненадат и с нещо ново.

3. Жажда - Ю Несбьо
Прочетох тази книга малко преди нова година , тъй като бях зажадняла за някой интересен криминален трилър , държащ ме будна до късно и будещ страх у мен и точно това получих от Ю Несбьо и неговата Жажда. Невероятно добра книга , притежаваща всички характеристики на успешен криминален трилър . Оправда  и надхвърли очакванията ми многократно.

2. Най - доброто в теб - К.Хувър
К. Хувър е сред любимите ми авторки на любовни романи и до сега  всичко написано от нея ми е харесало ,но тази книга .....също разби сърцето ми и смятам ,че е  най-добрата ѝ  до сега. Пролях доста сълзи , замислих се за доста неща и се питах как  двама души обичащи се толкова много ,могат да стигнат до такъв момент в живота си.

1. Ние срещу всички - Ф.Бакман 
Може би няма да изненадам никого с избора си за първото място  , той като Бакман трайно се е настанил в сърцето ми и за сега никой не успява да го измести.  Всеки път обяснявам на дълго и на широко какъв майстор разказвач е той , колко умело борави с думите и как докосва сърцето ми с всяка своя книга. Продължението на "Бьорстад " не прави изключение и дори се колебая дали не е по- добро от първата книга. 

0 коментара:

Публикуване на коментар