Ревю: С обич завинаги , Лара Джийн - Джени Хан

Издателство : Ибис 
Поредица : До всички момчета , които съм обичала
Година на издаване : 2018 г.
Брой страници: 280
Цена: 12,90лв.
Резюме: 
Лара Джийн е щастлива, че най-накрая всичко в живота ѝ върви по план. А и предстоят още толкова интересни неща: екскурзията на класа им до Ню Йорк, денят на завършването, традиционната седмица на плажа след дипломирането, както и сватбата на баща ѝ с госпожица Ротсчайлд. А после двамата с Питър ще заминат за колежа, който е достатъчно близо до дома ѝ, за да може тя да се връща през уикендите вкъщи и да пече любимите си шоколадови сладки.
Животът не може да бъде по-хубав!
Или поне така мисли Лара Джийн, докато не получава неочаквана вест.
Сега момичето, което се страхува от промени, ще трябва да преосмисли своите планове. А когато сърцето и разумът ти говорят различни неща, кое трябва да послушаш?
Може да прочетете мнението ми и за първите две книги от поредицата - До всички момчета , които съм обичала  и P.S.Все още те обичам
Последвайте ме и във Фейсбук 
Очаквах с нетърпение излизането на третата финална книга ,разказваща ни историята на Лара Джийн . Харесах момичетата Сонг четейки първите две  книги и макар историята да е доста тийн и сладникава , на мен точно това ми хареса. Понякога човек има нужда да прочете нещо подобно , да се върне назад във времето и да си припомни годините в гимназията , университета , първите любовни трепети и болката
от разбитото сърце. 
Настоящата книга започва много оптимистично и розово. Всичко в живота на Лара Джийн се развива сякаш по план - има красиво и умно гадже ,което я обожава, сигурна е ,че ще учи заедно с него в близкия университет  , баща ѝ си има приятелка ,която всъщност е тяхната съседка и последната година в гимназията се оказва прекрасна . Но почти всички знаем , че когато си правим толкова много планове , съдбата решава да се пошегува с теб и често ги променя. Това се случва и с нашата героиня ,чийто мечти ще трябва да претърпят сериозни промени . На моменти Лара Джийн отново се държеше като незряло 12 -годишно дете , но в повечето време беше доста адекватна и умна за годините си . Много се забавлявах с опитите ѝ да открие рецептата за перфектната шоколадова бисквитка , а непрестанното ѝ желание да прави всякакви торти и сладки определено ме зарази и ме накара предпразнично и аз да се развихря в кухнята. 
Питър Кавински е перфектното гадже , перфектния спортист и син , но в тази книга го виждаме  и извън  перфектната светлина. Запознаваме се по - детайлно със семейството му  и съпътстващите го проблеми в отношенията с баща му , виждаме го
леко несигурен и уплашен за бъдещето , усещаме ,че не всичко в живота му е идеално и той не винаги е супер уверен  в себе си . Отношението му към Лара Джийн винаги е супер сладко и мило и много ми хареса как той се опитва да се сближи с баща ѝ и със сестра ѝ Марго . 
Радвам се,че Марго се появява  и в тази книга макар и за малко . Образа ѝ винаги остава леко на заден план , сякаш тя не е част от цялостната картина и на моменти това е тъжно , но все пак момичетата Сонг се обичат и макар да ги делят много километри ,това не променя факта ,че винаги ще се подкрепят и ще си помагат. 
Кити е истинско малко съкровище  , винаги е така искрена и  непринудена в своите чувства и действия . Силно привързана е към Лара Джийн и дори към Питър и заминаването им със сигурност ще ѝ се отрази , но за щастие се появява Трина , съседката покорила сърцето на баща им , и сякаш тя успява да запълни създалата се празнина. 
В книгата реално нямаше кой знае колко действие или някакви супер неочаквани
събития , а по скоро проследихме живота на една обикновена тинейджърка изправена пред важни за възрастта си решения , чиито свят се променя непрекъснато и тя трябва да приеме пътя ,който си е избрала . Всеки е преминал през това , всеки се е чудил какво  е да си в университет /колеж , дали връзката с гаджето ще издържи или ще се разделите , дали това е голямата любов или просто нещо преходни . Именно заради това харесвам толкова много книгите на Джени Хан , защото те ме върнаха в тинейджърските ми години и чак сега осъзнавам ,че много често не съм била права или решенията ми са били глупави , но въпреки това не съжалявам за нищо . 

0 коментара:

Публикуване на коментар