Ето че отново дойде време за любимите ми месечни равносметки. Пролетта вече официално дойде , а топлото време предразполага към повече разходки сред природата и честно казано времето ми за четене съвсем намалява , но пък скоро ще мога да чета книга препичайки се до басейна , така че нямам търпение да
стане още по- топло и приятно. Но да се върнем на книгите ,които прочетох през изминалите два месеца . Ето ги и тях:
1. Двор от крила и разруха - Сара Дж. Маас
Мисля ,че е излишно да споменавам колко любима ми е тази поредица и как книгата страшно много ми хареса ,тъй като сигурно сте слушали безкрайно много хвалебствия за авторката и за творчеството ѝ. Само ще спомена ,че финалът на историята на Рис и Фейра загатна ,че ще има още доста интересни развръзки около останалите герои и ,ако все още се чудите дали да посегнете към поредицата .... направете го !
2. Измамна светлина - Луиз Пени
Многократно съм споменавала колко любима ми е Луиз Пени и колко невероятно пише , но за пореден тъп ще се възхитя на авторката , тъй като всяка следваща книга , която пише е по- добра от предишната. Не знам как все още не се е изчерпала и успява да измисля толкова увлекателни истории , а главния герои инспектор Гамаш е изключителен персонаж . Вярвам ,че книгите биха се харесали на всеки почитател на криминалните романи.
3. Двор от скреж и звездна светлина - С. Дж.Маас
И отново направих завръщане към Сара Дж.Маас , която ми сгря душата с тази кратка новела хвърляща поглед върху напълно обикновени моменти от живота на героите. Обожавам точно такъв тип кратки истории и новели и смятам ,че е задължително четиво за всеки фен на авторката.
4. Първият гроб отдясно - Даринда Джоунс
Доста се бях ентусиазирала относно тази книга и цялата поредица и четейки резюмето ,може би малко завиших очакванията си . Не че книгата е лоша , но ми липсваше дълбочина при изграждането както на самата история ,така и на персонажите. Може би цялостния замисъл е добър, но изпълнението малко куца ... не знам ,но нещо в книгата не ми достигна и затова не продължих с поредицата , но пък прочетох първата новела към нея - "Защото съгреших"
5. ММА боец - Ви Кийланд
Попаднах на форум за фен преводи , където открих именно тази поредица (за съжаление третата книга все още не е преведена) В поста си обединявам мнението и за двете книги ,тъй като те са кратки и не са нещо кой знае какво , че да пиша отделно ревю на всяка. Самите истории са предвидими ,но по мое мнение са написани увлекателно ,забавно и интересно. Аз дори прочетох книгите на работа през промеждутъците ,когато имах свободно време и буквално се потопих в историите на Нико и Винс . Ако си търсите нещо разтоварващо и отпускащо за четене , тези две книги със сигурност ще ви подействат добре.
6. Намисли си число - Джон Вердън
И беше време отново да се завърна към един от любимите си жанрове. Първоначално бях леко резервирана към този автор ,тъй като е нов за мен , но доста бързо разбрах ,че ще се нареди сред любимите ми .Дж. Вердън описва всичко много детайлно и подборно ,но без да е досадно и ненужно . Потапя читателя в разследването и го прави съпричастен към разигралата се драма.
7. Затвори очи - Джон Вердън
В общи линии по горе казах основните неща ,които ме впечатлиха в книгите на Дж Вердън , но сега искам да спомена и главния герои Дейв Гърни , който със своя аналитичен ум може да разкрие всяка загадка и за него е истинско удоволствие да търси причините и източниците довели до дадено действие.
8. С вкус на сол и мед - Хана Тъниклиф
С тази книга реших малко да разнообразя , а очакванията ми бяха една идея по-високи отколкото трябваше , в резултат на което и в тази книга нещо не ми достигна , за да я оценя подобаващо.Но пък много ми харесаха рецептите на традиционни италиански ястия , които бяха поместени в нея.
Това беше всичко прочетено от мен през изминалите два месеца . Останах доволна от книгите и историите , с които се запознах .Относно бъдещите ми читателски планове ... за сега съм се отдала отново на Джон Вердън и "Не дърпай дявола за опашката" , а след това ще видим ....
About
Здравейте :)Като един истински книжен плъх обичам да се ровя в книгите и да споделям мнението си с Вас.Ако Ви е интересно продължавайте да четете ....
Popular Posts
-
Здравейте , отдавна ми се иска да направя подобна публикация , където да събера и подредя по азбучен ред заглавията на прочетените от мен ...
-
Вождът -Моника Маккарти Издателство:Егмонт Година на издаване:2015г Брой страници:498 ...
-
Издателство:Ера Година ан издаване:2014г. Брой страници:344 Корици:меки Цена 15.00лв Анотация: Шофьор на джип губи упр...
-
Имаме възможността да прочетем тази книга благодарение на прекрасния екип на The Diary Of a Book Junkie . Не веднъж съм им благодарила з...
-
Може да прочетете тази книга на български език благодарение на the diary of a book junkie и страхотните преводачи ,който работят по няк...
-
Брой страници : 260 Книгата не е издадена у нас , но имаме възможност да я прочетем благодарение на The diary of a book junkie , кои...
Blog Archive
-
2019
(49)
- декември (6)
- ноември (2)
- октомври (5)
- септември (4)
- август (4)
- юли (4)
- юни (2)
- май (3)
- април (5)
- март (6)
- февруари (2)
- януари (6)
-
2018
(63)
- декември (7)
- ноември (3)
- октомври (4)
- септември (4)
- август (4)
- юли (7)
- юни (4)
- май (7)
- април (5)
- март (5)
- февруари (5)
- януари (8)
Site Categories
2018г.
2019г.
2020
А.Бракен
Аби Глайнс
Агата Кристи
Али Новак
Алиса Дей
Алисън Морган
Американска лейди
ангели
Анишър
антиутопия
Бард
Блейк Крауч
блог
български автор
В.Е.Шуаб
вампири
Вероника Рот
Ви Кийланд
ВСВ
гръцка митология
Дан Браун
Даринда Джоунс
Демони
Дж. Малерман
Дж.К.Роулинг
Дж.Р.Уорд
Дж.Стайнбек
Джей Кристоф
Джейми Макгуайър
Джени Хан
Джени Хейл
Дженифър Л.Арментраут
Джесика Кох
Джилиан Флин
Джоджо Мойс
Джон Вердън
Джон Грийн
Джули Джеймс
Дот Хъчисън
драма
Дъблин стриит
Дъблин стрийт
Ева Фьолер
Егмонт
Еднорог
Ей Джей Фин
Еклиптик
електронен четец
Елизабет Гилбърт
ЕМАС
Ентусиаст
Ера
Ерин Уот
еротика
забавно
Ибис
Издателство Прозорец
исторически
Италия
К.Клеър
Камила Лекберг
Кас Морган
Катрин Райдър
Кейт Клейборн
Кийра Кас
класика
Клеър Макинтош
книги
Книгопис
Коледа
колибри
Колийн Хувър
Компас
корици
Коуди Макфейдън
криминален
Крис Картър
Кристен Ашли
Кристина Лорен
Кросфайър
кръгозор
Лекси Блейк
Лиан Мориарти
лично мнение
Лорън Кейт
Луиз Пени
любими
любов
любовни
магия
Маделин Милър
Мамен Санчес
маратон
Мари Кондо
Мариана Фиорато
Маркъс Сейки
Мегън Марч
Мегът Марч
Милениум
мистерия
Мия Шеридан
Нивганощ
Никола Юн
новели
обещания
Пайнс
паранормални
Париж
Петата вълна
Питър Мей
Пиърс Браун
планове
поезия
полезно
поредица
поредици
предизвикателства
препоръки
приключенски
прочетено
психологически трилър
Пърси Джаксън
пътешествия
пътуване във времето
равносметка
разкази
разочарования
Ралица Генчева
Ребека Рейзин
ревю
Рейнбоу Роуъл
Рива
Рик Риърдън
Рик Янси
Роберта Рич
Робин Слоун
Робърт Бийти
родителство
рожден ден
роман
романтични
Рут Уеър
Рута Сепетис
С.Дей
Сали Торн
Саманта Йънг
Сара Дж.Маас
сблъсък
Себасиан Бергман
Серафина
Сиела
Силвия Дей
Симон Елкелес
слънце
Софтпрес
Стефани Пъркинс
Стефъни Пъркинс
Сюзан Елизабет Филипс
Сюзан Ий
таг
тефтер
Тиара Букс
тийн
топ 10
трилър
ужаси
Ф.Бакман
Фабрика за книги
фен превод
фентъзи
Филипа Грегъри
филми
Франсис Мейс
Х.Лии
Хедър Морис
Хермес
четатон
чиклит
Ю Несбьо
Юнас Юнасон
Юрт и Русенфелт
Ялом
Deja Book
Intense
Orange books
Tag
TBR
Wrap up
YA
0 коментара:
Публикуване на коментар