Какво прочетох през Март и Април 2019г.

Ето че отново дойде време за любимите ми месечни равносметки. Пролетта вече официално дойде , а топлото време предразполага към повече разходки сред природата и честно казано времето ми за четене съвсем намалява , но пък скоро ще мога да чета книга препичайки се до басейна , така че нямам търпение да
стане още по- топло и приятно. Но да се върнем на книгите ,които прочетох през изминалите два месеца . Ето ги и тях: 

1. Двор от крила и разруха - Сара Дж. Маас 
Мисля ,че е излишно да споменавам колко любима ми е тази поредица и как книгата страшно много ми хареса ,тъй като сигурно сте слушали безкрайно много хвалебствия за авторката и за творчеството ѝ. Само ще спомена ,че финалът на историята на Рис и Фейра  загатна ,че ще има още доста интересни развръзки около останалите герои и ,ако все още се чудите дали да посегнете към поредицата .... направете го !

2. Измамна светлина - Луиз Пени 
Многократно съм споменавала колко любима ми е Луиз Пени и колко невероятно пише , но за пореден тъп ще се възхитя на авторката , тъй като всяка следваща книга , която пише  е по- добра от предишната. Не знам как все още не  се е изчерпала и успява да измисля толкова увлекателни истории , а главния герои инспектор Гамаш е изключителен персонаж . Вярвам ,че книгите биха се харесали на всеки почитател на криминалните романи.

3. Двор от скреж  и звездна светлина - С. Дж.Маас 
И отново направих завръщане към Сара Дж.Маас , която ми сгря душата с тази кратка новела хвърляща поглед върху напълно обикновени моменти от живота на героите. Обожавам точно такъв тип кратки истории и новели и смятам ,че е задължително четиво за всеки фен на авторката.

4. Първият гроб отдясно - Даринда Джоунс 
Доста се бях ентусиазирала относно тази книга и цялата поредица и четейки резюмето ,може би  малко  завиших очакванията си . Не че книгата е лоша , но ми липсваше дълбочина при изграждането както на самата история ,така и на персонажите. Може би цялостния замисъл е добър, но изпълнението малко куца ... не знам ,но нещо  в книгата не ми достигна и затова не  продължих с поредицата , но пък прочетох първата новела към нея - "Защото съгреших"

5. ММА боец - Ви Кийланд 
Попаднах на форум за фен преводи , където открих именно тази поредица (за съжаление третата книга все още не е преведена) В поста си обединявам мнението и за двете книги  ,тъй като те са кратки и не са нещо кой знае какво , че да пиша отделно ревю на всяка. Самите истории са предвидими ,но по мое мнение са написани увлекателно  ,забавно и интересно. Аз дори прочетох книгите на работа през промеждутъците ,когато имах свободно време и буквално се потопих в историите на Нико и Винс . Ако си търсите нещо разтоварващо и отпускащо за четене , тези две книги със сигурност ще ви подействат добре.

6. Намисли си число - Джон Вердън 
И беше време отново да се завърна към един от любимите си жанрове. Първоначално бях леко резервирана към този автор  ,тъй като е нов за мен , но доста бързо разбрах ,че ще се нареди сред любимите ми .Дж. Вердън описва всичко много детайлно и подборно ,но без да  е досадно и ненужно . Потапя читателя в разследването и го прави съпричастен към разигралата се драма.

7. Затвори очи - Джон Вердън 
В общи линии по горе казах основните неща ,които ме впечатлиха в книгите на Дж Вердън , но сега искам да спомена и главния герои Дейв Гърни , който със своя аналитичен ум може да разкрие всяка загадка и за него е истинско удоволствие да  търси причините и източниците довели до дадено действие. 

8. С вкус на сол и мед - Хана Тъниклиф
С тази книга реших малко да разнообразя , а очакванията ми бяха една идея по-високи отколкото трябваше , в резултат на което и в тази книга нещо не ми достигна , за да я оценя подобаващо.Но пък много ми харесаха рецептите на традиционни италиански ястия , които бяха поместени в нея.

 Това беше всичко прочетено от мен през изминалите два месеца . Останах доволна от книгите и историите , с които се запознах .Относно бъдещите ми читателски планове ... за сега съм се отдала отново на Джон Вердън и  "Не дърпай дявола за опашката" , а след това ще видим ....

0 коментара:

Публикуване на коментар