Книжни разочарования - Част 2

Тъй като не успях да вместя всичките си разочарования в един пост сега следва и продължението. Разделила съм ги горе долу по равно и отново някой от тях имат ревюта в блога , които може да прочетете и по детайлно да разберете защо лично на мен дадената книга не ми е харесала . И така да започваме отново с двете основни категории. 


Книги , които лично за мен са били пълен провал: 


5.Любовта траe три години - Ф. Бегбеде
В тази книга  не открих абсолютно никакъв смисъл, поука или каквато и да било полезна информация. Това е и единственото произведение на автора ,което съм чела ,но и не мисля да посягам към друго. Може би очаквах някакви психологически
разсъждения свързани с любовта , романтика или действителни истории ,но получих твърде много цинизъм , разхвърляни и разпилени изречения без смисъл.

6.Хотели Първа стая - Ема Марс

Тук отново имаме еротичен роман (явно с тях не винаги ми се получава). Четох книгата доста отдавна ,още когато излезе и бях потресена колко глупаво и безсмислено беше всичко написано. Заформя  се някакъв любовен триъгълник между двама братя , които цял живот си съперничат във всичко и една жена ,която търси себе си или по скоро своята сексуалност и от тук на сетне следват доста нелепи ситуации. Поредната книга ,която остави в мен неприятно усещане.

7. Черно мляко -Е.Шафак

Тук може би също ще ви учудя .... Чела съм "Любов " от същата авторка и изключително много ми хареса и ме докосна , но "Черно мляко" се оказа съвсем друго нещо. Наясно съм ,че тематиката на двете книги е коренно различна ,освен това настоящата книга е насочена повече към майките (а аз все още не съм) , но въпреки това мислех ,че ще открия нещо ,което да ме спечели , да грабне вниманието ми ,но уви нито стила и структурата на книгата ми харесаха ,нито самите разсъждения в нея.

8. С.Е.К.Р.Е.Т.- Л.Мари Аделин

Тази книга почти я бях забравила .... доста отдавна я четох и много бегло си спомням сюжета , но пък веднага се сещам ,че стила на писане и самата история доста ме подразниха. Отново имаме изключително наивна главна героиня ,която иска да преоткрие своята сексуалност и да се превърне в нов човек. Твърде изтъркано и посредствено беше за мен . 

Книги четени в неподходящия момент: 

5. Летни дни и летни нощи  под редакцията на С. Пъркинс 

Четох сборника с разкази именно през лятото както предполага и заглавието и очаквах леки и забавни любовни истории създаващи приятно настроение , но за съжаление май разказите не се за мен . Няколко от ми харесаха ,но в крайна сметка установих ,че предпочитам да чета роман , където действието е разгърнато в над 200 страници , а не разказ от 20 страници. Просто не е за мен. 

6. Пасажер - А.Бракен
Страшно много харесвам авторката и поредицата ѝ "Тъмна дарба ",затова и очакванията ми към книгата бяха доста високи .За съжаление не се оправдаха напълно . Историята има потенциал , освен това включва и пътуване във времето, но може би наистина не уцелих най-подходящото време за прочита ѝ  и историята не ме грабна.За съжаление втората част от тази дуология все още не е издадена у нас и
честно казано не знам дали изобщо ще се случи.  

7. Слънцето също е звезда - Н. Юн
Тази книга предизвика море от положителни коментари и отзиви и буквално нямах търпение да я прочета на български език. За огромно мое съжаление историята не успя да предизвика чак такива емоции у мен . Признавам ,че сюжетът е интересен, замисълът също , но може би самото изпълнение .....или просто всичко звучеше малко нереално. Дори не мога да определя какво точно не харесвам в книгата , но е факт ,че не можах да я заобичам. 

8. Паднали ангели - Кейт Лорън
Тук също ударих на камък . Бях попаднала случайно на филма и от там се вдъхнових да прочета поредицата , тъй като резюмето ме се стори доста интересно , но книгата е написана изключително посредствено и елементарно , а историята може да бъде
събрана в доста по-малко на брой страници. Надали скоро ще посегна към останалите книги от поредицата. 

И така за сега това са книгите , които по някакъв начин са ме разочаровали , не са оправдали очакванията ми и са оставили в мен неприятно усещане. Това естествено не означава ,че на Вас няма да ви харесат . Даже напротив , някое от тези заглавия може да е след любимите Ви. Ще се радвам да споделите и ще ми е интересно да дискутираме и да чуя / прочета различни гледни точки. 

0 коментара:

Публикуване на коментар