November and December Wrap up & January TBR

Здравейте и Честита Коледа на всички !!!
Както сте забелязали пропуснах да споделя какво прочетох през ноември и реших да направя един 
 общ пост за двата месеца, за да има повече книги ,за които да Ви говоря. И без да губя повече време преминавам към тях.

1.Сборище на сенки - В. Е Шуаб


Продължението на " Четирите цвята на магията " беше доста добро , макар в началото да ми потръгна малко по-мудно.Третата книга вече също е на пазара , така че определено препоръчвам тази поредица , тъй като има от всичко по-малко . Идеята за четири различни Лондона и за възможността за пътуване между тях е много оригинална , а Кел и Лайла са ми любимци. 


2. Само ти - Мия Шеридан

Това е втората книга от авторката , до която се докосвам  и ми се стори малко по-слаба от "Гласът на любовта." Историята е приятна и романтична ,но на моменти всичко се нареждаше твърде идеално и нереалистично . И все пак книгата е доста подходяща  за разтоварване  и запълване на свободното време.

3. Виждам те - К. Макинтош

Тази книга ме спечели още от първите страници , държа ме в напрежение и оправда напълно очакванията ми .....докато не стигнах до последните 100 страници и нещата започнаха да се разкриват . Мотивите за извършените престъпления ми бяха доста неубедителни и това ми попречи да дам максимална оценка на книгата , но все пак
идеята и реализирането ми харесаха.

4. Целувка в Ню Йорк - К.Райдър

Тук вече коледното настроение ме обхвана и ми се четеше нещо тематично , а книжката се оказа изключително сладка , леко наивна , романтична и предизвикваща усмивка на лицето на читателя.

5. Един ден през Декември - Дж. Силвър

Започвайки книгата нямах големи очаквания и мислех ,че ще  е доста подобна на предишната , но определено останах много приятно изненадана и книгата надхвърли  всичките ми очаквания и дори се нареди след любимците ми за 2018 година . Историята на Джак и Лори ме трогна и разплака , накараме на да се смея и да тъжа и всичко това примесено с малко коледно настроение. Каква по добра комбинация от това.

6. Тебеширения човек - К. Дж. Тюдор
 Бях хвърлила око на тази книга още от появата ѝ на българския пазар  и прочетох един куп положителни отзиви за историята и може би там ми беше грешката , че тръгнах с твърде високи очаквания ,които за съжаление не можеха да се оправдаят на 100%. Въпреки това книгата е добра за жанра си ,историята има голям потенциал , но според мен К. Дж. Тюдор не е успял да го развие напълно. Все пак книгата е малка като обем , чете се бързо и всичко се развива доста динамично ,така че със сигурност няма да ви отнеме много време да я прочетете.

7. Жажда - Ю Несбьо

Решението да прочета точно тази книга и то около Коледа  дойде много спонтанно , разглеждайки какви книги имам на рийдъра реших да я отворя и да видя за какво става дума. И в крайна сметка историята буквално влезе под кожата ми и не можах да се отлепя от нея ,докато не  я завърша. Изключително добре написан криминален трилър ,който държи в напрежение , проследява няколко сюжетни линии и развива въображението на читателя.

8. Себастиан и тролът - Ф.Бакман 
Тази мъничка книжка с прекрасни илюстрации от Дамян Дамянов беше подарък към поръчката на "Нещата ,които синът ми трябва да знае за света " и ,въпреки че е наистина много кратка ,все не стигах до нея.Затова сега по празниците просто седнах и за около десетина минути я прочетох. Определено смисълът , който Бакман е вложил е доста по- дълбок от очакваното.

9. Шоколадови целувки за Коледа - Д. Фридет
Всъщност това се води новела ,но заглавието е толкова примамливо ,че не се сдържах да я прочета. Изключително сладка и непретенциозна история , която ме зареди много положително и остави след себе си шоколадов вкус.


E това бяха прочетените книги за изминалите два месеца ,а съвсем скоро ще напиша публикация и за любимите ми книги от изминалата година.Бъдещите ми планове за 2019г. все още не са напълно ясни , но за начало ... снощи започнах "Хлебарките " на Ю Несбьо и явно с нея ще стартирам новата година.


ПОЖЕЛАВАМ НА ВСИЧКИ ВЕСЕЛО ПОСРЕЩАНЕ НА НОВАТА ГОДИНА И НЕКА ТЯ ДА БЪДЕ ОЩЕ ПО-УСПЕШНА ОТ 2018Г. 


0 коментара:

Публикуване на коментар