Ревю: Един ден през Декември - Джоузи Силвър

Издателство: Ибис 
Година на издаване: 2018г.
Брой страници:372
Цена:14,90лв.
 Резюме:
Трогателна и красива любовна история за шанса да срещнеш сродната си душа.
Лори е напълно убедена, че любовта от пръв поглед съществува само във филмите. Но през един снежен декемврийски ден от прозореца на автобуса тя вижда чакащ на спирката мъж, в когото мигновено разпознава Единствения. Погледите им се срещат, следва момент на чиста магия и... автобусът потегля.
Убедена, че са обречени да се видят отново, Лори прекарва много време в опити да намери мъжа от спирката, когото така и не може да забрави.
Чак година по-късно те отново се срещат. Но случайността, която ги е събрала, прави любовта им почти невъзможна…
„Един ден през декември“ е сърдечна и трогателна любовна история, в която ще се потопите напълно и която ще ви напомни, че по пътя към щастието съдбата поема по необясними пътеки.

Тъй като Коледа почти дойде и още от началото на Декември ме е обзело коледното настроение бях решила,че ще чета доста  тематични книги  и ще се заредя с още повече положителни емоции. Обикновено такъв тип книги са доста леки , любовни и
на моменти захаросани  , но пък са ми създават чувство на топлина и уют . Такива бяха и очакванията ми за" Един ден през Декември" , но .. получих много повече от това.  Книгата е просто прекрасна и няма да ми стигнат суперлативите ,за да я хваля и да Ви убеждавам колко ми хареса историята. Всичко в книгата е много истинско , събитията ,които са описани са напълно реални , ситуациите са ,такива в каквито почти всеки е попадал ,образите на героите са изградени прекрасно и просто няма за какво да се хвана и какво да не харесам в книгата. 
Четейки една история за мен е много важно тя да ме накара да почувствам нещо  .. да ме зарадва , натъжи , развесели или каквото и да било , но само да не ми е скучна и безразлична . В случая с "Един ден през Декември" изпитах цяла палитра от емоции, дори си поплаках. Но нека Ви запозная и с главните герои и тяхната трогателна история.
Лори е просто прекрасен женски персонаж. Толкова истинска и спонтанна. Тя се влюбва от пръв поглед в едно момче на автобусната спирка и това бележи живота ѝ за напред. Нещото ,което най- много ми хареса в книгата е това ,че цялата история не се върти единствено около момиче и момче ,които се влюбват , минават пред различни трудности и накрая всички заживяват весело и щастливо. Героите преминават през
най- различни етапи от живота си ,израстват , развиват се , правят грешки ,разделят се и се събират  - все пак действието обхваща цели 8 години от живота им.  И през всичкото това време продължават да търсят своето щастие , не се отказват , не се самосъжаляват ,а напротив подкрепят се и се учат един от друг. 
Няма как да не спомена и най-добрата приятелка на Лори - Сара . Образа ѝ също ми допадна страшно много - тя е перфектната най-добра приятелка , която една жена може да има. Винаги е на среща в трудните моменти , винаги може да те развесели или да ти помогне и винаги ще измисли най- прекрасната изненада за рождения ти ден. 

Джак е тайнствения мъж ,който в един декемврийски ден седи на спирката и поглеждайки към автобуса среща погледа на непознато момиче и това се запечатва в съзнанието му. От там на сетне съдбата е подготвила доста изненади за героите ни  и доста житейски уроци ,които трябва да научат . 
В заключение ще кажа ,че толкова хубава и истинска житейска история не бях чела отдавна. Авторката ме накара да се замисля за някои неща от живота , да се върна назад в спомените си , да преосмисля решения  и да бъда благодарна,че съм открила моите 100 % и не съм се задоволила с по- малко.

Искрено благодаря на издателство Ибис за тази възможност да прочета книгата. Не съм и подозирала ,че ще ми хареса толкова много :)

0 коментара:

Публикуване на коментар