Goodreads Tag!


Попаднах на този Таг съвсем случайно в ю туб и веднага разбрах , че искам да го направя , тъй като обожавам Goodreads.Отбелязвам всяка прочетена книга там  и споделям мнението си за нея , също така имам възможност да чета ревютата и оценките на други читатели от цял свят и да сподеям с тях.Така че , ако още нямате регистрация в Goodreads..... то време е да си направите. А това е профилът ми Paris_love
Всеки , който има желание и време да се чувства поканен за този таг , а аз бих таг- нала :
Yuli Atta
Габриела Николова
Pavlina Grancharova

Време е да започваме с въпросите :)



1.Коя беше последната книга , която маркирахте като прочетена?

За мен това беше Верижна реакция на Симон Елкелес

2.Кои са книгите , които четете в момента ?
Винаги се получава така ,че имам по няколко отбелязани книги в графа currently-reading‎
 - Вихър от мечове - това е третата част от епоса Песен за огън и лед на Дж.Р.Р.Мартин и съм зациклила на нея от доста време
 - Ад - Дан Браун - книгата направо ме помете и сякаш не мога да спра да чета , а историята е не просто интересна , но и толкова напрегната и пълна с обрати ,че вече нямам идея как ще завърши.
 - Принцеса с часовников механизъм - К.Клеър - последната книга от трилогията Адски устройства - нямам търпения да я прочета и да видя как ще завърши всичко.

3.Коя книга добавихте последно към списъка си за четене ?
Бухтичка и Двор от рози и бодли  , но кога ще успея да ги прочета не се знае :Д

4.Коя е следващата книга , която сте запланували да прочетете ?
Обикновено тя не е една и доста често макар да съм запланувала дадена книга  , се появява някоя друга и плановете ми рязко се променят. За сега искам да прочета Обречена на теб на С.Дей , за да мога да приключа и тази поредица.

5.Използвате ли системата за оценяване на Goodreads ?
Винаги я използвам , макар че понякога оценките ми да не са напълно точни заради факта ,че ако се колебая дали да дам на една книга 4 или 5 звезди ,няма възможност за средно положение т.е. 4,5 звезди и това е единствения недостатък в оценяването.

6.Изпълнихте ли своето читателско предизвикателство за 2016 година ?
Всъщност успях да го изпълня и като гледам до края на годината доста ще го преизпълня даже :Д Бях си поставила за цел да прочета 39 книги , а вече съм прочела 42 - повече дори от миналата година , а това може само да ме радва.

7.Имате ли wishlist ?

В  Goodreads нямам списък с желани книги ,но имам отделна тетрадка ,където също отбелязвам всичко прочетено , понякога си вадя цитати и в нея имам доста wishlist -ове , които не знам кога ще изпълня :Д

8.Коя е следващата книга , която планирате да си купите? 
Както съм споменавала и преди аз рядко си купувам книги , тъй като ползвам или библиотеката или чета книгите в ел.вариант понеже имам рийдър и ми е по-удобно. Но в последните месеци непрекъснато се говори за Двор от рози и бодли на Сара Дж.Маас и определено се изкушавам да си я купя скоро.

9.Имате ли любими цитати , който обичате да споделяте ?

Имам един любим цитат , който често си препрочитам
“С цялата си несигурност, в едно съм сигурен: под най-горният пласт на своята слабохарактерност хората искат да бъдат добри и да ги обичат. Повечето им пороци практически са опит да стигнат по най-късия път до обичта. Стигне ли човек до смъртта, нищо, че е бил може би способен, с влияние, гениален, умира ли необичан, животът му положително изглежда провал, а самата смърт - смразяващ ужас. И ми се струва, че ако вие или аз трябва да избираме между два пътя на мисълта и действието, длъжни сме да помним, че ще умрем, следователно нека се опитаме да живеем така, че нашата смърт да не носи облекчение на света.” ― Джон Стайнбек
10.Кой е любимият ви автор ?
Ако трябва да посоча само един , то ще кажа Дж.Стайнбек .Но имам и много други любими - Дж.К.Роулингс , Рик Риърдън , Сюзан Колинс , Александра Бракен , Касандра Клеър , С.Елкелес , Крис Картър .... и още и още ....

11.Присъединили ли сте се към някои групи ?
Да , въпреки че не съм много активна в тях. Групите са : Bulgaria reads , Аз чета , BG MammaBulgariaA-Z Book Club , Bg Mamma Romance Books Addicts

12.Колко книжни  рафтчета ( bookshelves - не знаех как най-разбираемо да го преведа , но предполагам сте разбрали за какво става дума ) имате в Goodreads
 За сега са едва 7.Не разделям книгите си по жанрове, за сега са разделени само според годините  , в които са прочетени.

 Е това бяха всички въпроси от таг-а.надявам се да Ви е било интересно да ги прочетете , защото на мен ми беше много забавно да отговарям на тях :)

1 коментар:

  1. Много благодаря за тага ^.^ Нямам търпение да го направя, понеже повечето въпроси са оригинални и не се застъпват с тази от другите тагове.

    ОтговорИзтриване