Top 5 на най-четените от мен автори !

Здравейте :)
Днес се появявам с един малко по -различен пост  , върху който се бях замислила отдавна .Всеки си има любими автори и иска да чете още и още от творчеството им ,но това зависи и от факта колко богато е то .Затова реших да се посъветвам с Goodreads и да видя кои са авторите ,от които съм прочела най-много книги . Оказа се,че някои  са с равен брой прочетени от мен книги ,затова ще ги спомена всичките. 


5. На тази позиция се наредиха три дама ,всяка от които има доста различен стил от останалите и въпреки това и трите ги харесвам много и съм прочела по пет книги от всяка  .Това са :
К.Кас - от нея съм чела поредицата Изборът ,която остави в мен много приятно усещане ,Дженифър Л. Арментраут  с нейната поредица Лукс ,която обожавам  и С.Дей с любовно еротичните си романи и новели ,които определено привличат
вниманието. 

4.Крис Картър - той се нарежда преди дамите , тъй като от него съм успяла да прочета 6 книги. Авторът пише доста брутални трилъри и е един от любимците ми в този жанр.Със сигурност ще прочета и още някоя друга книга от него.

3. Следват две наистина големи класики .... Дж.К.Роулинг и К.Клеър с по 7 книги всяка. Излишно е да казвам каквото  и да било за авторката на Хари Потър -просто ,ако не сте чели нищо от нея .... ами прочетете. К. Клеър също е доста възхваляван автор ,но за мен лично не е толкова добра ,колкото Роулинг и дори ми е твърде прехвалена. Все пак харесвам поредицата Адските устройства.
 

2. На почетното второ място е един от най-любимите ми автори - Джон Стайнбек с 8 книги.Това е автор , който започнах да чета може би преди около 5 -6 години  и веднага зае много специално място в сърцето ми. Книгите му не са лесни за четене , но пък са изключително съдържателни и мъдри. За съжаление  скоро не съм чела нищо негово , но ми се иска все някога да прочета всичките му произведения .

1. Моля барабани .... време е за първото място. Призът отива при ...една дама и едни мъж. Това са С. Йънг и Рик Риърдън с по 11 книги.
С.Йънг е авторка на поредицата Дъблин стрийт и пише прекрасни любовно еротични романи.Прочела съм всичко от нея , издадено у нас и остава единствено да чакам нещо ново.
Колкото до Р. Риърдън  и преди съм казвала ,че каквото и да напише този човек , най- вероятно ще ми хареса.Ако съм попаднала в читателски застой винаги мога да хвана някоя негова книга и знам със сигурност ,че ще ми е интересна.

Е това беше един моментен поглед върху читателските ми вкусове и предпочитания.Може би скоро тази своеобразна класация ще се промени или поразмести ,но поне за сега включва наистина едни от най- любимите ми автори и много обичам ,когато се запозная с творчеството да дадения автор да мога да подхвана и прочета всичките му произведения.

Споделете и Вие  кои са най-четените от вас автори ?

2 коментара:

  1. Много ми хареса постта ти! Аз също смятам, че К. Клеър е малко прехвалена, въпреки, че също обичам Адските устройства.

    ОтговорИзтриване