May Wrar Up &June TBR

Здравейте ,книжни мишлета :)
Май месец се изниза  и лятото настъпи с пълна сила , а високите температури само увеличават желанието ми за излизане и забавления. Изминалия месец беше изпълнен с доста празници , а  покрай тях и почивни дни и мина наистина неусетно. Успях да прочета 5  книги като всичките са красиви и романтични любовни романи. Обхванала ме  е тази вълна и не иска да ме пуска :Д , но усещам ,че скоро ще имам нужда да разнообразя стила. И петте книги ми доставиха удоволствие и сред тях нямаше  разочарования , а напротив  открих в лицето на С.Е.Филипс още една любима авторка на любовни романи и смятам да изчета цялото ѝ творчество. А сега да преминем и към самите книги .


1. Героите са моята слабост- С. Е. Филипс  - Книгата е достатъчно завладяваща ,за да държи читателя в едно непрестанно очакване  и в същото време е лека и разтоварваща с едва доловима романтична нишка ,която придава приятна сладост на цялата история. Героите бяха доста различни и интересни  , а  в действието бяха вплетени леки крими елементи ,което допринесе още повече за добрия краен резултат. Дадох на книгата 4.5/5 звезди единствено заради куклите.

2.Господин Неустоим - С.Е.Филипс  - и тук отново имаме любовна история , отново добре написана и  издържана в стила на авторката .Започвайки я , не знаех , че е част от поредица , но след като разбрах , това още повече запали интереса ми и към другите книги

3.Без милост - Лекси Блейк  книгата поставя началото на една трилогия , с която издателство  Ибис ще ни зарадват това лято. Освен любовната нишка в нея  имаше и криминални елементи дори бих казала екшън, което ми допадна много и с нетърпение ще очаквам следващата книга.

4. По-кротко, Лейди!- С. Е. Филипс - това определено е месецът на г-жа Филипс.За да  не се повтарям  ще бъда кратка и ще кажа ,че и тази книга ми хареса , усетих типичния стил на авторката и беше удоволствие да прочета историята.

5.Момчетата Винсънт - Аби Глайнс  може да прочетете книгата благодарение на екипа на  The diary of a book junkie , които се заеха с превода и ни направиха съпричастни към историята на Аштън и Бо.

Това беше скромната ми равносметка за изминалия месец , а за настоящия имам доста купчинки с книги ,но не знам до кои от тях ще стигна.
Като за начало искам да завърша "Сол при солта" на Р.Сепетис. Прочела съм около 200 страници и до тук определено задържа вниманието ми , а и се вдигна толкова шум около нея. От промоцията на Сиела си взех още и  Аристотел и Данте открива тайните на вселената и ми се иска да отделя внимание и на нея. Не на последно място съм си подготвила и Слънцето също е звезда на Н. Юн  и силно се надявам да ми остане време за нея. Споделете и Вие какви са плановете ви за м. Юни  и отразява ли ви се топлото време и летните излизания върху времето и желанието за четене :)

0 коментара:

Публикуване на коментар