The Secret Life Of A Book Blogger Tag

Този таг определено спечели симпатиите ми дори само със заглавието ,а четейки въпросите просто знаех ,че трябва да го направя.Смятам ,че попаднах на него и в доста подходящо време тъй като скоро блогът ми става на една годинка и това ще е нещо като равносметка пред мен самата за това ,което съм успяла и не съм успяла да усъществя.




1. От колко време си блогър?

Както споменах в началото скоро ще стане 1 година откакто водя блога си и се чувствам горда със себе си ,че за този период от време бях достатъчно отговорна и отдадена на това ,което правех.

2. Кога мислиш, че ще спреш да публикуваш постове?

На този етап поне съм убедена ,че това занимание няма да ми омръзне скоро, но може би липсата на време ще си окаже влияние.Сега също ми е доста натоварено в работата и в къщи ,но когато имам деца например си мисля ,че колкото и голямо желание да имам да пиша постове, просто това ще е поставено на заден план. Но все пак нищо не се знае ,може би ще намеря баланса между всичко...като му дойде времето ще го мисля.

3. Какво е най-доброто нещо в това да пишеш в блога?

Ммм.. мисля ,че хубавите неща са мноооого.За мен най-доброто е шансът на изразиш себе си без да се съобразяваш с чуждото мнение , порядките и нормите.Без да те интересува дали другите са съгласни с теб или не и дали харесват написаното от теб или не. Това дава на човек изключително голяма свобода.

4. А кое е най-лошото? Какво правиш, за да го поправиш?
Не мисля ,че до сега съм открила нещо лошо при воденето на блог ,напротив ,това начинание ми е донесло само купища положителни емоции и смятам ,че и за напред ще е  така .

5. Колко дълго ти отнема да намериш снимки, които да използваш?

Много обичам да слагам красиви снимки и картинки в постовете си.Смятам ,че това им придава живот и ги прави още по-въздействащи. На моменти много се нервя ,когато искам определен пит картинка ,но не я намирам никъде :Д. Но обикновено цялата процедура по добавянето на картинки ми отнема около 10 -15 минути.

6. Кой е твоят book crush? 

Ммм май нямам такъв или по -скоро допадат ми доста от мъжките персонажи ,но чак да ги харесвам до такава степен ... не бих казала. Все пак те си остават само измислени герои , а в реалността аз се радвам на страхотния си мъж :)

7. Кой автор би желал/ла да бъде в блога ти? (Като интервю, например.)

Ооо доста са. Дж. К.Роулингс , Рик Риърдън , С. Дж.Маас , С. Кинг ,Ф.Бакман , 

8. Какво носиш, докато си пишеш поста?

Ха- ха интересен въпрос.Обикновено докато пиша постовете си съм в къщи и нося домашни дрехи ,понякога дори съм в леглото и съм с пижама.Обичам да си пиша на тихо и спокойно.

9. Колко време ти отнема, за да се приготвиш?

Ако става дума за това да се приготвя и да напиша поста това много зависи от настроението ми . Когато имам муза мога да напиша всичко за 10 минути ,но понякога дори и с часове да се мъча просто не се получава.Но за моя блог не съм си задавала някакви графици и планове кога да пиша пост или колко поста да имам на месец , а правя всичко както го чувствам .Според мен не можеш да ограничиш подобна творческа дейност с някакви срокове или графици за публикуване , а просто се пускаш по течението.

10. Какво мислиш за book blogger-скта общност?

На първо място много се радвам ,че въобще има такава .Преди дори не съм подозирала ,че има толкова четящи хора и такива ,който водят страхотни блогове , отделят от времето си и  подготвят винаги интересни постове и четат страхотна литература.Бих казала едно Браво на всеки от тях , тъй като това си една отговорностr и трябва да имаш достатъчно мотивация ,за да го правиш. 

11. Какво мислиш, че човек трябва да направи, за да има успешен блог?
Хмм...може би не съм най-подходящия човек , за да отговоря на този въпрос  , тъй като моят блог не е сред "успешните". Ако "успешността "се изразява в статистиката на показвания и това дали издателствата са ти пратили книги - тогава блогът ми е доста зле:Д . Но по отношение на отдадеността и любовта с която пиша всеки пост , всяко ревю и мнение или дори коментар - то тогава мога да кажа ,че имам "успешен "блог , защото просто имам желанието да го водя.

0 коментара:

Публикуване на коментар