January Wrap Up and February TBR

Здравейте скъпи мой книжни плъхчета :) Докато се усетим и първият месец от годината се изтъркули.Буквално не знам кога отлетя и все едно вчера посрещахме новата 2017г. Определено този месец студът и ужасното време ми се отразиха доста зле и вече копнея за малко по положителни температури.Но да се върнем на книгите. За този месец те са едва четири. (или поне условно така ги определям)



1.Пърси Джаксън и боговете на Олимп. Морето на чудовищата - Р. Риърдън 
Втората книга от една дълго отлагана от мен поредица. До сега съм харесала всичко написано от автора и тази книга също не ме разочарова. Тук отново имаме приключения и напрегнати моменти , чувство за хумор и моменти на истинско приятелство и разбира се увлекателна история поднесена по страхотен начин.

2. Тук няма да посочвам конкретно заглавие , а давам линк към поста в блога Позакъснял Коледен Маратон ,където говоря  по обстойно за прочетените новели.Това бяха четири кратки коледни разказа,които да си призная много ми допаднаха и ме заредиха с настроение макар Коледа да беше отминала.Определено са нещо леко и разтоварващо ,което се чете за по- малко от час.

3.Ревю: Всяка сутрин пътят към дома става все по-дълъг-Ф.Бакман 
Това е авторът ,който винаги успява да ме докосне и разчуства , а този кратък разказ събуди в мен толкова много емоции.Определено се прочита много бързо ,но след това мислих дълго над съдържанието и смисълът на всичко това .Ако сте сред почитателите на Бакман ,то тази кратка повест определено ще ви развълнува.

4.Ревю: Книжарничката на острова - Габриел Зевин
Мисля ,че тази книга е фаворитът ми за месеца и съжалявам единствено ,че не съм я прочела по рано.На повърхността си изглежда като леко и безгрижно четиво за един мъж ,който има книжарница ,но колкото повече четях , толкова повече разбирах ,че историята е много повече от това.Отдавна не бях попадала на толкова топла и уютна книга, която препоръчвам с две ръце.


Е това беше скромният ми читателско опит за този месец , а за другия се надявам на повече (макар да е по-кратък).Ето какво съм запланувала за м.Февруари.
Като за начало трябва да довърша двете започнати вече книги .Първата е Петдесет нюанса по-тъмно , която влача още от миналата година , но исках да и дам шанс ,тъй като ми беше подарък , а и съм се заинатила ,че все пак ще  я прочета.Със сигурност ще споделя мнението си.Другата книга е Паднали ангели на Л.Кейт. Вече съм на около 60 % от нея и все още чакам да се случи нещо интересно ....Имах доста по- различни очаквания ,но и за тази книга ще споделя по- подробно мнението си скоро.
В момента реално не мога да кажа какво друго ми се чете. Имам безброй списъци с желани от мен книги ,но май съм на път да изпадна в някакъв читателски застой и все още не знам какво ще ме извади от него.

0 коментара:

Публикуване на коментар