December Wrap up and January TBR

ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА !!!


Изпратихме 2016 г с много пожелания за това 2017г да е още по-успешна и ползотворна и изпълнена с положителни емоции. Надявам се ,че сте си прекарали добре и сте  готови за нови книжни предизвикателства.Аз успях да направя обстойна годишна равносметка на прочетеното , но не се сетих да направя месечната :Д Така че с малко закъснение ще ви разкажа какво прочетох през Декември и към какво съм се насочила през януари.
Всъщност този месец ми беше най-слаб от към четене и успях да прочета едва две книжки ,но пък бяха хубави и запомнящи се и дори се наредиха  в Моят топ 16 за 2016г 

1. Оставих те да си отидеш - К. Макинтош - доста тежка и въздействаща книга.На моменти наистина почти ме разчувстваше ,а обратите, които настъпваха ме оставяха без думи.Историята беше пропита от много болка и страдание , а героите бяха достатъчно реални ,че да започна да ги разбирам и да съпреживявам с тях.Препоръчвам книгата с две ръце.


2. Бухтичка - Дж.Мърфи -много сладка ,лека и поучителна книга. За мен беше изненадващо ,че засягаше доста социални теми и проблеми в обществото.Същевременно всичко това е поднесено достъпно и приятно с лека тийн нишка.






Е това беше прочетеното през декември , а сега е време за плановете за идния месец.
В момента чета Петдесет нюанса по- тъмно -Ел Джеймс (беше ми подарък) и Пърси Джаксън и морето на чудовищата -Р. Риърдан.Като за начало искам да ги завърша , а след това да мина и на другите книги от поредицата Пърси Джаксън и боговете на Олимп.
Напоследък навсякъде гледам реклами за филма Паднали ангели по едноименния роман и доста се замислям дали да прочета книгата. Вие имате ли впечатления от нея ?
Бях си набелязала Няма да получите омразата ми на А.Лейри , макар да знам ,че е доста емоционална книга .Но все пак в края на януари ще видим какво съм прочела.
Честит имен ден на всички празнуващи днес :)


0 коментара:

Публикуване на коментар