Поредици ,които искам да прочета или завърша през 2017г.

В началото на миналата година бях направила такъв пост , а преди няколко дни публикувах  и книжната равносметка от поставените ми цели.Наясно съм ,че непрекъснато излизат нови  и нови книги ,времето за четене е ограничено и доста често променливите ми настроения предопределят какво ми се чете ,но все пак мисля да набележа няколко заглавия  , пък каквото стане.

1. Тъмна дарба - А.Бракен много харесах книгата и нямам логично обяснение ,защо не прочетох и останалите две от трилогията , а и съм сигурна ,че няма да остана разочарована.

2.Петата вълна - Р.Янси  и  с тази поредица положението е горе долу като с предишната ,само  че Тъмна дарба ми хареса малко повече от Петата вълна.И все пак по тази поредица има и филм ,който изгледах и никак не беше лош, така че се надявам преди премиерата на следващия филм да съм довършила трилогията.

3.Домът на мис Перигрин за чудати деца- Р. Рингс - и тук отново съм прочела само първата книга , втората също е преведена , а съвсем скоро излиза и третата част  , така че няма да ми се наложи да чакам издаването им , а мога да си ги прочета наведнъж

4.Пайнс- Б.Крауч   това е поредица ,чиято първа книга остави след себе си много въпроси и недоизяснени неща ,които вярвам във втората част ще станат по ясни. И силно се надявам от издателството скоро да пуснат и третата част на българския пазар.

5.Паднали ангели - Л.Кейт да си призная интереса ми към поредицата беше пробуден от наскоро пуснатия по кината филм.Чувала съм противоречиви отзиви за книгите , но нищо не пречи да прочета поне първата книга.

6.Орденът на асасините - О.Боудън  и тук може би няма да ви учуди факта ,че поредицата събуди интереса ми именно заради филма. Не съм го гледала , за да не си развалям удоволствието от книгата , макар да не знам  дали скоро ще стигна до нея.

7.Алена кралица. В.Айвиярд - една от най- дълго отлаганите книги в библиотеката ми ,която все още си чака реда и вече наистина си обещавам ,че през 2017г ще дойде и нейното време.

8.Двор от рози  и бодли -С.Дж.Маас - всички казват ,че тази поредица е дори по- добра от Стъкления трон (която всъщност обожавам) , но изчаквах да завърша предишната , за да започна и  тази поредица. Сигурна съм ,че авторката няма да ме разочарова.

9. Стъкленият трон - С. Дж.Маас - Вече нямам търпение за петата книга  и тръпна в очакване да се добера до нея. Поредицата се очертава като една от най- любимите ми прочетени до сега.

10. Червен изгрев -П.Браун - винаги съм била резервирана към тази поредица , без и аз да знам защо , но четейки няколко ревюта ,реших ,че през 2017г трябва да и дам шанс .

11.Лунните хроники - М.Майър  тези четири книги също чакат реда си вече повече от една година,но съм обнадеждена ,че през 2017 ще стигна и до тях.

Със сигурност до края на годината ще излязат още доста завладяващи поредици и  ще ми се иска да се докосна до тях , но това е малка част от необятния книжен свят , до който искам да се докосна.Споделете и Вие кои от тези поредици сте чели или искате да прочетете и дали са ви харесали.

0 коментара:

Публикуване на коментар