August Wrap Up & Septembet TBR

Здравейте ,книжни мишлета  :)
Макар   с леко закъснение все пак смятам да споделя с вас какво прочетох през любимия ми месец Август :) Те са само четири , но пък определено си струва да Ви поговоря за тях. 

1.Тайният портал - Ева Фьолер 
Това беше третата и последна книга от поредицата на Е. Фьолер за пътуването във времето . Историята е изключително увлекателна ,забавна и си струва да бъде прочетена. Много харесвам главните герои Ана и Себастиано и  се радвам, че историята се разви по такъв начин. Ако обичате истории за пътуване във времето  силно Ви  я препоръчвам.

2. Жената на прозореца- Ей Джей Фин 
Макар началото да беше леко мудно и почти нищо да не се случваше , в последствие историята се разгърна  и тотално обсеби съзнанието ми.Определено не можах да се спра докато не прочета цялата книга. Смятам ,че Ей Джей Фин е изградил прекрасен психологически трилър , който държи в напрежение до последно.

3. Най- сексапилният мъж - Дж. Джеймс 
Към края на месеца дойде времето и на нещо супер леко и забавно  и "Най- сексапилният мъж" беше най -подходящото четиво за момента . Забавлявах се с историята , смях се с героите и се радвах на щастливия финал . Ако искате още малко да запазите летните емоции , макар вече да е септември  ,то Ви препоръчвам книжката.

4. Най- доброто в теб - К.Хувър 
И така стигнахме до фаворитът ми за този месец  ,а и за цялата година . Отдавна не бях чувствала така силно и дълбоко мъката на някой художествен герои , не бях съпреживявала емоциите му  и не бях плакала така неутешимо заради една книга . Но е факт ,че К. Хувър ме докосна силно и остави в мен доста теми за размисъл. 


С това приключиха книжните ми подвизи за август и е време да отправя поглед към настоящия септември месец и да реша какво ми се чете.
Като за начало , опитвам се да завърша Мрак на Дж. Флин и ми  е доста трудно. Със сигурност ще споделя в ревю впечатленията си за историята ,но някак не е това , което очаквах и не успя да ме грабне. 
След като я завърша (дано да е  скоро )нямам представа какво ми се чете.....Доста отдавна искам да прочета "Ние срещу всички "на Ф. Бакман (един от най-любимите ми автори ), но за сега не си правя други планове 
Е това беше от мен , скромно , но от сърце. Надявам се да сте успели да прочетете повече книги през Август и Ви пожелавам още повече книжни попадения през септември :)

0 коментара:

Публикуване на коментар