June WRAP UP & Luly TBR

Здравейте :)
Лятото вече настъпи с пълна сила и със своите 40 градусови температури направо ме съсипва.Не знам как е при вас , но но мен ,когато ми е толкова топло дори не ми се чете и общо взето последната седмица от месеца влача една книга , която не знам кога ще завърша. Но без да се оплаквам повече ще споделя ,че през м. Юни прочетох  пет книги. Ето ги и тях :)


1.Сол при солта -Р.Сепетис. Книгата отразява една жестока трагедия обрекла на смърт хиляди невинни хора и това няма как да остави читателя безучастен към историята.  И въпреки тематиката си ,книгата се чете бързо и сравнително леко , а историите  на четиримата главни действащи лица се преплитат по интересен и вълнуващ начин.

2.Слънцето също е звезда -Н.Юн .Макар книгата да ми беше твърде тийн , ако мога така да се изразя , все пак тя успа да ме върне няколко години назад ,когато и мен ме обземаха трепетите на първата любов.В същото време авторката поставя и някои сериозни социални и етнически проблеми и определено си струва книгата да бъде прочетена.

3.Империя на бури - С.Дж.Маас . Какво да кажа за тази книга освен ,че е едно невероятно продължение на историята, което  надгражда образите на героите и самото действие. Всичко в книгата ми хареса и нямам търпение за следващата.

4.Има ли по -рано от сега? - Р. Генчева. Това е стихосбирката на една млада българска авторка и аз имах невероятния късмет да спечеля копие от книгата и да му се насладя.В стиховете ѝ определено се крие много красота , нежност , болка , любов и още един куп емоции , които прехвърля и върху читателя.

5.Четирите цвята на магията- В.Е.Шуаб.  Тотално се влюбих в тази книга и мога да кажа ,че е една от най-добрите в този жанр , които съм чела. Просто , ако все още не сте се докоснали до магията ѝ не чакайте повече , идете да си я купите и сядайте да четете.Без да се усетите ще ви впримчи в красотата си и ще искате още и още от историята.
  
В момента чета Пасажер на А.Бракен и поради липсата на време ми върви малко бавничко , а и сякаш очаквах повече от историята , но ще видим до края на книгата какво ще се случи. След като я завърша нямам никаква представа какво ми се чете и даже не съм се замисляла каква книга да си взема за морето , но ... има време.Това е от мен за сега , пожелавам Ви месец изпълнен с много морски приключения :)


0 коментара:

Публикуване на коментар