Easter Book Tag


Здравейте книжни мишлета .С оглед на наближаващите празници и еуфорията около червенето на яйца , установих ,че миналата година така и не съм направила този великденски таг и сега реших да  поправя грешката си , а и да разнообразя малко постовете си , тъй като напоследък пиша само ревюта на книги. Въпросите са забавни и в стила на празника.


1. Зайци - книга, която искате да има продължение
Когато дадена книга ме завладее тотално определено не искам тя да свършва и искам да чета още и още. Същото е и с поредиците , макар те да се състоят от няколко книги все пак не искам да свършват. Определено ми се чете още от Пърси Джаксън. Чете ми се и още от поредицата Дъблин стрийт. Почти за всяка харесала ми книга искам продължение :)
2. Яйце - книга, която ви е изненадала 
Зависи дали изненадата е приятна или не :Д
Много приятна изненада за мен беше поредицата Пърси Джаксън и боговете на Олимп , тъй като след прочита на първата книга реших ,че историята ще е твърде детска за мен , но следващите книги ми доставиха голямо удоволствие.
За не толкова приятна изненада мога да посоча Прикачен на Р. Роуел - това беше първата ми среща с авторката , но не останах впечатлена.

3. Преследване - книга, с която сте се сдобили трудно 
Както и преди съм споменавала аз рядко си купувам книги , повечето ги чета в ел.формат и съответно чакам да ги пуснат за свободно сваляне и в тази връзка съм си почакала за доста книги.Едва дочаках По залез на А.Бракен и все още чакам от някъде да се появи Империя на бури.

4. Агънца - книга от детството ви, на която все още се наслаждавате 
Много ярък спомен от детството ми е книгата Антон и точица -Ерих Кестнер  ,помня ,че я четох няколко пъти и много и се наслаждавах .

5. Пролет - книга с корица, която те кара да мислиш за пролетта












6.Исус - религиозна или духовна книга,която обичаш 
Не се сещам да съм чела такъв тип книга. Може би  единствено  книгите на Дан Браун ,където религията на места  заема централно място.

7. Възкръснал - книга от починал автор 
Любима моя книга - На изток от рая -Дж.Стайнбек

8. Кошница - книга намираща се във вашия списък с покупки от доста време 
И друг път съм казвала ,че това е Алена кралица на В. Айвиярд , имам я откакто излезе у нас и все още събира прах на рафта с книги .

9. Бонбони - книга, която смятате за сладка 
Доста от любовните книги ,който чета ми носят точно това усещане за сладост.Например  поредиците Перфектна химия на С. Елкелес  и  Дъблин стрийт - С.Йънг.

Като се замисля май почти всички вече са направили този таг , но все пак ,ако някои не  е  го приканвам да го направи стига да му е интересен :)

0 коментара:

Публикуване на коментар