Ревю: По- богат от греха - Мегън Марч

Издателство: Егмонт
Поредица: Грях 
Година на издаване: 2019г.
Брой страници: 288
Цена: 14,90 лв.
Резюме: 
Преди десет години Уитни Гейбъл се появи най-неочаквано в живота ми с дългите си крака и сините си очи. Не знаех името й, не се и интересувах от него.
Като всеки мъж от семейство Рискоф, се заех да получа онова, което исках. И горяхме като опустошителен огън, докато тя не реши да се омъжи за друг. Сега ме мрази. И вероятно така е редно. Появих се на сватбата й и възразих. С това я изпратих обратно у дома. Сама и без пръстен.
Казват, че Рискоф и Гейбъл не могат да имат своя щастлив край… но аз не съм приключил с Уитни Гейбъл. Никога няма да приключа с нея. Нашата история няма да има край


Може да ме откриете и тук - Facebook

Бях изпаднала в лек читателски застой , но тази книга определено ми върна желанието за четене и буквално не исках да спра докато не я завърша. Разбира се нямах високи очаквания към такъв тип четиво ,но си признавам ,че историята влезе
под кожата ми и прочетох и трите книги на един дъх. Това беше и първата ми среща с авторката като стил на писане и изказ и в крайна сметка останах много доволна. 
Много ми хареса мотива за невъзможната любов между две враждуващи от стотици години фамилии. Звучи малко в стил Ромео и Жулиета , но си има своя чар. 

Уитни Гейбъл  е принудена да се завърне в родния си град след 10 годишно отсъствие , оставяйки зад гърба си предишния си живот в Лос Анджелис ,който е бил една голяма илюзия. Оставайки вдовица , тя се оказва съвсем сама в една изключително враждебна среда и решава ,че при семейството си ще намери спокойствието , от което се нуждае , но миналото я застига с пълна сила. Авторката е използвала добре познатия похват с редуване на минало  и настояще както и редуване на гледните точки на двамата главни герои . На мен това много ми хареса , тъй като сякаш следя паралелно две истории , разказани от две различни гледни точки и това приковава още по силно читателското внимание. 

Линкълн Рискоф е   истинско клише във всяко едно отношение - изключително красив  и секси , богат , надарен ,добър ,мил  и т.н.т , но въпреки това много го харесах . Всичко в образа му е добре премерено , за да не се натрапва и да не дразни .  И колкото и перфектен и безгрешен да е наследникът на фамилия Рискоф , той допуска най- голямата грешка ,когато среща Уитни. Запознанството им е бурно  и  емоционално и въпреки това авторката не е прекалила със секс сцените и с описанието им . Отношенията им се развиват бързо  , а любовта пламва с пълна сила ,докато на пътя им не застават твърде много недоброжелатели и врагове.
Връзката между Уитни и Линкълн е обречена да мине през много трудности и изпитания , а  всичко случващото се около тях е доста  динамично , но въпреки това в отношенията им се усеща толкова любов , привързаност и топлота ,че няма как да не им симпатизирате. 
Естествено книгата завърши с доста отворен финал и просто нямаше как да не посегна веднага към втората част от трилогията. 
А Вие чели ли сте нещо от авторката и харесва ли Ви стилът ѝ на писане :)

0 коментара:

Публикуване на коментар