Ревю: Виновни като греха - Мегън Марч

Издателство: Егмонт 
Поредица : Грях 
Година на издаване: 2019 г.
Брой страници: 272
Цена : 14,90 лв.
Резюме: 
Невинни до доказване на противното? Няма такова нещо. Всеки бърза да те обвини, а рядко някой ще те изслуша.
Писнало ми е да ме обвиняват без доказателства само заради фамилията ми – Гейбъл. Семейство Рискоф може и да притежава този град, но не смятам да следвам техните правила дори секунда повече.
Този път ще поема съдбата в собствените си ръце и ще се боря за живота, който заслужавам. Но първо трябва да преодолея греховното привличане между мен и Линкълн...

Ревю на първа книгата от поредицата: По - богат от Греха 

Както споменах и преди тази поредица ме завладя и я прочетох на един дъх , така че след отворения финал на книга първа нямаше как веднага за не започна и "Виновни като греха" Действието продължава там от където е свършило в предишната книга и нещата се развиват наистина скорострелно. Трудно ми  е да говоря по обстойно за сюжета и действията на героите , за да не ви издам нещо , но със сигурност няма да останете разочаровани от случващото се .  Не липсваха моментите с глупаво държание от страна на Линкълн , но пък Уитни не ме разочарова и сякаш се държа по - адекватно и разумно. Нямаше как да не се забавлявам с Крикет - братовчедката на Уитни , която е същинска фурия за разлика от близначката си , която е истинско въплъщение на злото . 
Колкото повече четях , толкова повече харесвах и Комодора. В началото той  е представен като доста безкомпромисен и дори жесток глава на семейството , който държи на всяка цена всичко да е под неговия контрол и всеки да спазва заповедите му , но с времето разбрах , че  иска единствено най- доброто за  семейството си и не е чак толкова ужасен. За разлика то него майката на Линкълн  е истинско зло. Толкова надменно , жестоко и огорчено същество , което пръска отровата си навсякъде и срещу всеки определено може да изнерви
всеки читател. 
Героите в книгата ми станаха доста близки и  напълно потънах в техния свят  и техните проблеми. Излишно е да казвам ,че и  тази книга завърши доста шокиращо и просто беше задължително веднага да започна третата , а за нея ще Ви говоря съвсем скоро .За сега това е краткото ми мнение за историята , любителите на любовни романи със сигурност ще оценят таланта на Мегън Марч и завладяващата история , която е сътворила. А аз нямам търпение скоро да прочета и някоя от останалите поредици на авторката. 

0 коментара:

Публикуване на коментар