Ревю: Малкият антикварен магазин под Айфеловата кула - Ребека Рейзин

Издателство:  Сиела 
Година на издаване : 2018г.
Брой страници: 340
Цена: 14,90лв.
Резюме: 
Любов, ранени сърца, антикварни съкровища, Париж… остава само да си позволите да обичате отново… и да откриете щастието.

Анук умее да обича, да се отдава на сладката омая на споделената любов в най-романтичния град на света. Но когато един негодник ѝ разбива сърцето, тя се затваря в себе си и се отказва завинаги от мечтата да бъде щастлива.
Тя притежава малък магазин за антикварни предмети в близост до Айфеловата кула. Анук знае историята на всеки предмет, който е придобила, и внимателно проучва хората, които искат да купят някое от безценните ѝ съкровища. Магазинът ѝ е забранен за случайни туристи – тя е патриот и няма да позволи френската история да бъде отнесена и разпиляна по далечни земи.
В един момент затвореният живот на Анук се променя. От една страна, поредица от кражби на безценни произведения на изкуството я карат да се съмнява в своя близка. От друга, в живота ѝ се появява Тристан Блек, магнетичен американец с тайнствено минало и силен интерес към антикварните предмети. Едновременно страстно привлечена от него, но и разкъсана от подозрението, че той е може би крадецът, Анук трябва да се научи отново да се доверява и да живее истински.
А какво по-добро място от Париж да излекуваш душата си и да започнеш да обичаш отново?

Може да ме откриете и тук - Facebook

Любовта ми към Париж е безгранична (макар никога да не съм ходила ...) и споменаването на Айфеловата кула в заглавието на книгата нямаше как да не ме
привлече. А корицата е просто прекрасна . И така , с голям възторг и очакване започнах книгата и се настроих за много романтика , обиколки из Париж и забележителностите му и ощеееее романтика.  Но незнайно защо не получих нищо от изброеното . Може и проблемът да е бил в самата мен и в големите ми очаквания ,но да си призная останах разочарована от книгата. 
Ще започна със самите герои. Анук е собственичка на антикварен магазин в Париж и е вглъбена единствено в работата си и  нищо друго. След неуспешна връзка тя е силно огорчена от поведението на мъжете , разочарована е  от тях и е неспособна да се довери на никого .  Самият ѝ образ ми беше доста нереалистичен и някак си не успя да спечели симпатиите ми. Както подсказва и заглавието в книгата бегло се говори и за антики  и всякакви старинни предмети ,което на мен всъщност ми беше изключително безинтересно (наясно съм ,че това си е мой проблем ).  Макар Анук да успяваше да открие красотата на тези предмети и да им намери най- подходящите собственици през цялото време тя ми беше много посредствена и безлична .
Нямаше нещо отличаващо в образа ѝ , а по- скоро беше от типа наивни героини , който ти идва да убиеш.  Преминавам към сестрата на Анук - Лилу ,която е един от най - дразнещите персонажи , на които съм попадала. Пред нея Анук е направо цвете. Тя е  изключително безотговорно и вятърничево момиче , което се държи  все едно е на 10 години и не я интересува нищо освен нейното благоденствие. През цялото време се шляеше някъде без да върши нищо като в същото време се опитваше да дава глупави съвети на сестра си .  Накратко ще спомена и Тристан - красивият американец , който завладява сърцето на Анук .За мен той беше поредния нереалистичен персонаж ,който едва ли не се влюбва веднага в Анук и винаги се оказва на правилното място в подходящото време.Самата история около него беше леко загадъчна , имаше наченки на нещо мистериозно и интересно, но стигайки до финала отново останах разочарована . Смятам ,че авторката е трябвало да се постарае малко повечко , за да измисли нещо по - креативно и завладяващо  ,  а не сюжет изваден все едно от посредствен любовен филм , където накрая всичко се нарежда по прекрасен и нереалистичен  начин . 
 В крайна сметка дочетох книгата  надявайки се до последно ,че ще се случи нещо по-интересно , героите ще ми станат симпатични или поне финалът ще си струва , но уви не се получи. Може би не всяка книга ,където се споменава Париж е изпълнена с красота и романтика ,но все пак се запознах с нова за мен авторка и прибавих още едно заглавие към списъка с прочетени книги. 
Със сигурност книгата не е крайно лоша , чела съм и доста по - ужасни неща , но не е това ,което аз търсех и ,което би задържало моя интерес . До колкото знам има още две книги от авторката и всъщност са част от поредица истории развиващи се в Париж, но за сега не мисля да посягам към тях. Ще ми  е интересно да споделите впечатленията си от книгата или от авторката като цяло . Сигурна съм ,че ще има противоречиви коментари и на много от Вас им е харесала и ще се радвам всеки да сподели възгледите си

0 коментара:

Публикуване на коментар