Ревю: Момиче от календара Януари , Февруари ,Март - Одри Карлан

Издателство : Егмонт 
Поредица : Момиче от календара
Година на издаване: 2017г.
Брой страници: 424
Цена: 19,90лв.
Резюме: 
Много е просто – нуждаех се от пари. Много пари. Един милион долара, за да бъдем съвсем точни. Всъщност сумата нямаше чак толкова голямо значение. Това, което имаше значение, беше, че етикетът бе закачен за живота на баща ми.
Няма пари. Няма живот.
Мия Сондърс тъкмо е загърбила незначителния си живот в Лас Вегас, когато получава обаждане, от което научава, че баща ѝ е бил пребит почти до смърт заради неизплатени дългове. Проблемът е, че човекът, на когото дължи парите, е безскрупулното бивше гадже на Мия – поредният негодник, в когото е направила грешката да се влюби.
Никога повече.
Мисията на Мия е проста – тя ще трябва да работи като елитна компаньонка в компанията на леля си, за да изплати дълга на баща си. Всичко, което трябва да направи, е да прекарва всеки месец в рамките на една година с различен богат мъж.

Вече може да ме откриете и във Facebook

Тъй като напоследък бях на вълна криминални трилъри и разни по тежки книги реших да разнообразя с нещо много леко и забавно , а и на моменти много обичам да чета подобни любовни и еротични романи стига да са добре написани. Случайно ми
попадна "Момиче от календара " , а   бях чела положителни отзиви за нея и реших да я започна , тъй като самата идея на сюжета определено е интересна  и до сега не съм попадала на нещо подобно .
Още с първите страници обаче нямаше как да не усетя стила на писане на авторката ,който никак не ми допадна ,беше ми прекалено елементарен и плосък . Тук трябва да отворя една скоба ,за да кажа ,че проблемът всъщност може да е и в превода  и на това да се дължи наличието на някой нелепи  или вулгарни изрази ,които поне на мен не ми допаднаха .Наясно съм ,че чета еротичен роман , но когато е поднесен по подходящ и хубав начин  се чете леко и доставя истинско удоволствие , а в случая голяма част от изразите ме дразнеха и разваляха удоволствието от прочита на историята.
Следващото нещо ,което твърде много се набива на очи са прекалено многото клишета в историята.  Почти всяко нещо беше предвидимо и толкова клиширано ,че чак се чудех авторката толкова ли не може да се сети за нещо по- интересно и изненадващо. Като се започне от главната героиня - Миа ,която естествено е невероятно хубавица с големи гърди и черна лъскава коса мине се през баща ѝ ,който е потънал в дългове и в момента лежи в кома в болницата и се стигне до мъжете ,с които Миа се среща . Те естествено са като излезли от списание - красиви ,атлетични
,сексапилни ,богати , добри и разбира се с невероятни умения в леглото.

Първият от тях е Уил Чанинг  ,които е сценарист , изглежда умопомрачително добре , но въпреки това се налага майка му да му избира елитна придружителка за важните събития , на които ще присъства. Макар той да поставя правилото "без влюбване" сами се досещане ,че не се получава точно така. Уил и Миа се забавляват чудесно, пасват си идеално и естествено правят невероятен секс , тъй като той е изключително  надарен . Разбира се наличието на горещи еротични сцени е типично за такъв жанр книги и по принцип не ми е проблем да ги чета , но искам да са написани красиво и възбуждащо , а не да предизвикват смях у мен като тези фрази например:


"Стоманената му пулсираща дължина ме промуши ."

"Използваше гърдите и влагалището ми като котва."
"..той ме държа покачена върху пениса си ...."
"Оргазмът ме посече като дърворезачка , опряна в ствола на дърво"

Има още доста подобни изрази , но не съм се занимавала да ги записвам и пак казвам

,че тези странни описания може да се дължат и на превода , не съм запозната с оригинала и не мога да съдя никого , но съгласете се ,че са доста абсурдни.

През месец Февруари Миа попада в Сиатъл , за да бъде муза на именития художник Алек Дюбоа.И тук авторката е отделила достатъчно страници , за да опише колко красив е той и как Миа буквално се подмокря при вида му , все едно не  е виждала мъж с години. Алек е доста различен от Уил(поне тук има известна  креативност от страна на авторката) в доста отношения , все пак е  французин. Отношенията му с Миа отново са доста страстни и горещи  , тъй като той е поредния сексуален бог. 


През месец Март Миа е изпратена при Антъни Фазано , притежател  на огромна верига ресторанти . При запознанството си с този невероятен красавец обаче я очаква изненада ,която поне за мен беше доста забавна. Като се замисля историята за месец Март беше най- забавната и приятна част от цялата книга 

Очаквах поне финалът на тази първа част от поредица да ме изненада с нещо , да загатне за предстоящи събития или да завърши с нещо потресаващо , но уви и това не се случи. В крайна сметка не мога да скрия разочарованието си от книгата , тъй като се бях подготвила за лека ,любовно еротична и забавна история , а получих една  доста посредствена история , написана по не особено приятен начин и дори напрягаща на моменти. Не твърдя ,че книгата е чак толкова лоша , но определено не беше това  ,което търся и на този етап не мисля да посягам към следващата част от поредицата.Ще се радвам Вие също да споделите мнението си ,ако сте чели книгата , тъй като до сега май съм попадала само на положителни отзиви за историята , а в крайна сметка аз останах разочарована.

0 коментара:

Публикуване на коментар