November Wrap up & December TBR

И ноември месец отмина тихо и спокойно ,а  коледното настроение вече е тук с пълна сила. Това е любмият ми празник и цялото приготовление и еуфория  за мен са нещо прекрасно . Прехласвам се по правенето на коледни сладки , украсяването на елхата и опаковането на подаръци.... да знам , че звучи банално ,но за мен наистина е приказно.  А сега стига съм се отклонявала от темата , тъй като  говорим за ноември , макар декември да чука на вратата. И така през изминалия месец прочетох едва 3 книги , но какво да се прави ...

1. Хулиган 57 - П. Дъглас 
Нямах никакви очаквания към тази книга и я започнах почти на шега ,за да си запълвам свободните минути на работа , но историята на Миша и Райън   се оказа доста различна и запомняща се .
2.Любов под прикритие Дж. Джеймс 
Интересна любовна история примесена с малко екшън , еротика и чувство за хумор - какво повече да искам от книгата. За първи път чета нещо от Дж. Джеймс и със сигурност ми хареса. Главните ни герои първоначално "уж" се мразят е не могат да се понаят , а в последствие между тях пламва искрата на страстта и те разбират ,че всъщност се обичат . Разказано така звучи доста клиширано , но историята е разказана по интересен начин и задържа вниманието на читателя до последната страница.
3. P.S.Все още те обичам-Джени Хан
Лара Джийн се оказа голяма моя слабост и съм запленена от историята и въпреки ,че книгите описват живота на едно съвсем нормално 16-годишно момиче ,което открива магията на първата любов.Със сигурност така звучи доста простичко и обикновено ,но историята има някакъв чар и магнетизъм, които те карат да четеш без да спираш.

Равносметката ми за отминалия месец може да  е кратка ,но пък и трите книги ми харесаха изключително много. Плановете ми за декември включват огромен брой коледни книги и също толкова огромен брой книги , продължения на поредици ,които ми се иска да прочета, но тъй като съм реалист ,знам , че няма да прочета дори и половината от заплануваното. Ето тук ще намерите списъка ми с интересни коледни книжки , които привлякоха вниманието и ми се иска да се насладя на поне някоя от тях .Друго ,на което съм хвърлила око е Двор от рози и бодли (почти съм я завършила ) Двор от  мъгла и ярост - С.Дж. Маас , Тайният портал -Ева Фьолер , а отдавна ми се чете  и някакъв интересен трилър. Но в края на месеца ще си покаже какво съм прочела и какво не. А на Вас пожелавам много коледно настроение , положителни емоции и усмивки :)

0 коментара:

Публикуване на коментар