Поредици , които съм завършла и препоръчвам !

Идеята за този пост се зароди поради факта ,че вече почти всяка втори книга се оказва част от поредица ,но дори първата книга да ми хареса много понякога втората или третата се оказват пълно разочарование. Има поредици , които съм завършила почти на инат , само и само да разбера какво ще се случи и да се отърва от историята.Но естествено има и такива , които завинаги ще останат в сърцето ми и ,ако някога имам възможност бих препрочела отново. И точно за тях бих искала да Ви поговоря днес. Разбира се всеки си има различен вкус и на вас тези книги може да не са сред любимите Ви ,но  за мен заемат специално място. Не са подредени в някакъв специален ред , а по скоро произволно.Приятно четене :)
Вече може да ме откриете и във Facebook

1 Хари Потър - Дж.К.Роулинг 

Нямаше как да мина без това заглавие.За мен то е една задължителна класика ,на която всеки трябва да даде шанс и да се опита да прочете.Разбира се всички имаме различни вкусове , но лично за себе си съм определила поредицата като задължително четиво и я препоръчвам на всеки с две ръце. Първата книга е написана през далечната 1997г. и 20 години по- късно "момчето ,което оцеля" е все още популярно ,а авторката продължава да е една от най-богатите жени.Това превръща едноименната поредица в истински феномен и стопля сърцата на милиони читатели ,включително и моето.

2.Пърси Джаксън - Рик Риърдън 

Доста дълго време само слушах да се говори за Пръси ,но така и не посягах към книгите и си мислех ,че не са нищо особено ,докато един ден случайно от библиотеката взех Изчезналият герои ,прочетох я за два дни и осъзнах ,че веднага трябва да се сдобия и с другите книги и да ги прочета възможно най-скоро.Тук включвам и двете поредици ,които съм чела от автора- Героите на Олимп и Боговете на Олимп. И двете  предоставят на читателя изключително много
приключения и напрегнати моменти примесени с типичното за Р. Риърдън чувство за хумор.Ревюта на книгите може да намерите тук :
Изчезналият герой , Синът на Нептун  Знакът на Атина  , Домът на Хадес , Кръвта на Олимп,  
Похитителят на мълнииМорето на чудовищата ,Проклятието на титана  Битката за лабиринта  ,  Последният олимпиец 



3.Игрите на глада -С. Колинс
Тази поредица заема много специално място в сърцето ми , тъй като това беше първата ми среща с фентъзито и антиутопията като жанр. Помня колко жадно погълнах книгите и как четох до късно през нощта.Обикнах историята и героите ,съпреживях всичко с тях и  плаках на финала.


4.Дъбрин стрийт - С.Йънг

Това официално е любимата ми любовно еротична поредица.Всичко в нея е премерено и добре написано. Еротиката не е твърде пошла , любовта не е твърде сладникава , а романтиката не е твърде захаросана.Всяка една от историите ме докосна и намирах допирни точки с героите. Повече за мнението ми може да намерите тук - Лондон роудДжамейка лейн  , Индия плейс , Скотланд стрийт, Найтингейл Уей 

5.Тъмна дарба – А.Бракен

Още една страхотна антиутопия  ,разказваща за Руби и нейните странни способности ,които първоначално я плашат , но след това се научава да използва.И трите книги бяха силни , динамични и напрегнати , а
финалът -подобаващ. Ревюта и  на трите книги може да видите тук - Тъмна дарбаНеизчезваща ,По залез 

6. Изборът- К.Кас 

Имах известна предубеденост към  поредицата , тъй като естествено красивите корици веднага привличат вниманието , но не знаех дали съдържанието също ще е толкова "красиво" . Е оказа се ,че историята наистина е много интересна и различна. Историята на Америка , а в последствие и на дъщеря ѝ беше изпълнена  с много любов, приятелство и съперничество както и напрегнати моменти. Все пак книгите оставиха в мен едно
много приятно чувство :) В блога ми може да намерите ревю на всяка една от книгите.
Изборът ,Елитът , Единствената , Наследницата , Короната

7. Перфектна химия - С. Елкелес

Поредицата  може да е предназначена за тинейджъри , но за мен се нарежда сред любимите ми любовно романтични истории. Всяка от трите книги съдържаше в себе си много страст и  емоция ,които се предават и на читателя  и смятам , че трилогията си заслужава. Повече за книгите ще намерите тук: Перфектна химия , Плавилата на привличането , Верижна реакция.

8.Милениум - Стиг Ларшон 

Това е една невероятна трилогия , написана по уникален начин от един още по- уникален автор. Той е разследващ журналист и писател ,който изкарва на показ злободневни теми от живота на обществото.По първата книга  "Мъжете , които мразеха жените" има и две екранизации ,които до някаква степен успяват за пресъздадат историята.

9. Адски устройства -К. Клеър 
Признавам си ,че авторката не е сред любимите ми (да знам , сигурно съм единствената,но просто не съм чак толкова впечатлена от творчеството ѝ ) и въпреки това поредицата ми допадна страшно много . Имаме един интересно изграден свят , сложна и заплетена история и посредата на всичко това -невъзможен любовен триъгълник. В блога има ревюта и на трите книги :Ангел с часовников механизъм , Принц с часовников механизъм  , Принцеса с часовников механизъм.


10.Лукс -Дженифър Л. Арментраут

Тази поредица е още една моя слабост.Прочетох я на един дъх и ,когато свърши почувствах  празнота ,тъй като историята беше главозамайваща. Никога не съм си мислела ,че ще
харесам книга за извънземни , а още повече да се влюбя тотално в героите .Ако не сте я чели ,моля Ви дайте ѝ шанс ,защото е уникална . А през това време може да погледнете мнението ми за книгите тук:  Опал , Основа , Отпор

Е , за сега това бяха моите любими поредици до този момент и си позволявам да ги препоръчвам и на Вас , тъй като във всяка една от тях съм открила нещо изключително  и запомнящо се ,нещо истинско ,което е оставило траен спомен в съзнанието. Споделете кои са и  вашите любими поредици ,които винаги препоръчвате горещо на всеки :) 

0 коментара:

Публикуване на коментар