February Wrap Up and March TBR

Здравейте скъпи книжни мишлета и честита Баба Марта. Бъдете живи и здрави :)
 Така нареченият месец на любовта отлетя , а с него добавих и още няколко книги към списъка с прочетени за тази година.Вече доста пъти съм споменавала колко ограничено е времето ми за четене (знам ,че това не е извинение) ,но все пак успях да прочета четири книги . Ето ги и тях :)

1. Паднали ангели - Л.Кейт
Започнах тази книга с голямо желание и с високи очаквания породени най- вече от появата на екранизацията. Е оказа се ,че съм очаквала малко повече от историята , защото тя се развиваше някак по леко и плавно по скоро като една приятна любовна история с лека мистериозна и свръхестествена нишка. Все още не съм изгледала филма ,но актьорския състав ми допада и се надявам ,че филма се придържа към книгата . За съжаление на този етап не мисля да продължавам с поредицата просто защото в момента имам доста по вълнуващи книги за четене , но все някога може би ще я завърша.

За мен това беше една  изключително лека и приятна  история свързана с първите любовни трепети ,емоциите които бушуват в ума на едно младо момиче раздвоено между любовта и мечтите си и между  желанието да постъпи правилно. Четох я точно около 14-ти февруари и определено ме зареди с доста любов и нежност.

За тази книга мога да кажа и напиша само хубави неща. Поредицата вече си спечели място сред любимите ми  и за сега не мога да ѝ намеря недостатъци . Привързах се към героите и тяхната съдба , а тази втора част от трилогията беше дори по напрегната  от първата .Вече нямам търпение за прочета По залез.

Една от най- сладките , любовно-еротични и забавни книги , който съм чела напоследък. Самата история не е нещо нечувано и невиждано ,но пък беше изключително приятно четиво ,което препоръчвам  на всеки , който иска да разпусне с нещо ненатоварващо. 

Няма как да пропусна да направя и планове за м. Март .


Първа в списъка ми е По залез на А.Бракен. Вече дори я започнах и тръпна в очакване как ще се развие действието. 
От тук на сетне мога да изброя страшно много книги , който притежавам и искам да прочета , но .....просто нямам физическата възможност за това. От намалението на Сиела съм си набелязала Човек на име Уве на Ф. Бакман и най- вероятно ще я започна през този месец. Друго ,което искам да подхвана скоро е Къщата на езерното дъно на Дж. Малерман. В края на месец Март ще видим какво съм прочела и какво не, но важното е това да ми носи удоволствие :)



0 коментара:

Публикуване на коментар