May Wrap Up & June TBR

Здравейте , книжни мишлета :)
Лятото вече почти дойде , температурите се вдигнаха , а настроението ми е някак ваканционно , въпреки че съм претрупана от работа. Но да оставим това на страна и да поговорим за книги :) През месец април прочетох 4 страхотни книги и нямам търпение да Ви споделя по нещо за
тях.

1. Книжарница на колела -Дж. Колган
Изключително сладка и отпускаща книга , в която се говори именно за книги и за силата на едно младо момиче да преустрои живота си напълно и да се отдаде на любимото си занимание - да е сред книгите.Просто нямаше как историята да не ми хареса, напротив ,сякаш беше писана за мен .Главната героиня Нина ми стана симпатична още от първите страници и през цялото време ѝ симпатизирах и се поставят на нейно място в дадени ситуации. Определено препоръчвам книгата за лятото , тъй като се чете неусетно  и самата история си заслужава.

2.Човекът ,който не беше убиец - Юрт и Русенфелт 
Завърнах се към един от любимите си жанрове с тази книга и двама непознати за мен автора, които определено оправдаха високите очаквания ,които си бях поставила. Слушала съм само суперлативи за тези двама скандинавски сценаристи и продуценти и в крайна сметка  се оказа ,че те отлично са изградили историята си (като изключим твърде клиширания главен герои). 
Определено това няма да е последната ми среща с авторите.

3.Светлината , която изгубихме -Дж. Сантополо.
И това е моят фаворит  за този месец . Книгата е просто прелестна ..не знам как да я опиша и какво повече да кажа . Историята  е докосваща , емоционална и силна. На моменти почти ме разплака и разстрои , но силно я препоръчвам :)

4.С вкус на прясна лимонада -  М. Санчес 
Може би това е книгата ,която най-малко ми допадна през този месец. Не казвам ,че не ми е харесала , но на фона на останалите три заглавия.. просто очаквах повече от авторката.
Историята е приятна и ни връща назад във времето ,
пренася ни в Мексико и ни кара за усетим аромата на Акапулко ,но може би очаквах авторката да е заложила повече на любовна история , а не само на силна главна героиня (която всъщност много ми хареса)


Време е да спомена  и на какво съм се спряла за месец Юни. Първо искам да довърша Отмъщение на Лекси Блейк - остава ми съвсем малко , а историята стана изключително заплетена и интересна и нямам търпение да разбера всички тайни на семейство Лолес.
Следващата книга към която проявявам интерес е 100-те на Кас Морган .От доста време не съм чела фентъзи и честно казано имам нужда от малко разнообразие.А и предвид факта ,че прочетох доста хубави коментари за сериала се надявам книгата да е още по-добра.
И последната книга,която предизвика интереса ми е Гласът на любовта на М.Шеридан.



0 коментара:

Публикуване на коментар