Книжна Равносметка -2017г.

Излишно е да казвам колко неусетно и бързо се изниза 2017година.Още си спомням как писах поста за равносметката си за 2016г и си поставях разни цели за предстоящата 2017г.,  а сега тя е почти зад гърба ни и е време да "тегля чертата" и да видя какво съм прочела и какво не .Ето ТУК  бях  писала за поредиците ,които искам да довърша и прочета през отминаващата година и сега е време да видим какво свърших.

1 . Тъмна дарба -А.Бракен и Петата вълна на Р. Янси са вече прочетени  :)  И двете поредици се нареждат сред любимите ми и със сигурност ги препоръчвам на всеки любител на жанра.

3.Домът на мис Перигрин за чудати деца- Р. Рингс  тук не отбелязах никакъв напредък може би ,защото първата книга не успя да ми въздейства и  да предизвика в мен чак такъв интерес. Може би някога ще завърша поредицата ,но и аз не знам кога ...
4.Пайнс- Б.Крауч   Това е книга която буквално  ми влезе под кожата и бях готова да прочета и останалите две от трилогията на момента , но уви....само втората част е преведена на български език ,а третата така и няма да  бъде издадена  у нас. Лично за  мен това е голямо разочарование, тъй като историята има потенциал и все още ме гложди каква ли ще е съдбата на героите ...

5.Паднали ангели - Л.Кейт
Още една поредица ,която не успя да намери място в сърцето ми и да предизвика желание за прочит на останалите книги.Признава си ,че "Паднали ангели" е не лоша книга ,но не беше това ,което очаквах 


Следните две поредици под номер 6 и 7 са Орденът на асасините на О.Броудън и Алена кралица на В.Айвиярд така и не съм ги започвала още .Признавам ,че съм любопитна за тях, предполагам ,че ще ми допаднат , но все още не съм се решила да ги прочета ...

8.Двор от рози  и бодли -С.Дж.Маас 
Тук вече мога да се похваля ,че прочетох първата книга-  Двор от рози и бодли и се влюбих в героите , в света -дворовете , атмосферата ,елфите ...всичко  е толкова магично . Със сигурност през 2018г. ще завърша трилогията.

9.Стъкленият трон - С. Дж.Маас 
Любовта ми към поредицата е .....неизмерима , а и вече съм твърдо убедена ,че каквото и да напише С.Дж. Маас  аз с радост веднага ще го прочета и харесам.Няма какво повече да Ви говоря за тази поредица , тъй като тя е уникална и сега ми остава единствено да се надявам скоро да издадат следващата книга.

10. Червен изгрев -П.Браун 
Признавам си ,че чак ме е страх да започна тази поредица , тъй като имам доста високи очаквания за нея ,базирани на всички положителни ревюта , които съм чела и в един момент ще е жалко ,ако остава разочарована и не ми хареса.

11.Лунните хроники - М.Майър
Още една поредица ,от която очаквам много и ме е страх да прочета. Сигуран съм ,че все някога наистина ще я прочета , тъй като отлежава от доста време в библиотеката ми , но вече не искам да си правя планове кога и как ще стане , а просто да грабна книгата и да я зачета.

Тук пък ще намерите поста ми за авторите ,с чието творчество искам да се запозная през 2017година. За съжаление в това отношение претърпях пълен провал.Успях да се докосна до стила на писане единствено на Е.Фьолер , а това все пак е нещо , тъй като книгите ѝ страшно много ми допаднаха , но П. Браун , Сюзан Ий , Ю.Юнасон , Дж. Макгуайър  и Луиз Пени си ги оставям за догодина.

Ако трябва да базирам равносметката си за 2017г на резултатите от goodreads то ще кажа ,че съм прочела 55 книги (за мен това е доста добра и приемлива цифра)   и 18160 страници, а средната оценка за книгите е 4.2 звезди . Явно съм била щедра , а и като се замисля  тази година почти нямах книжни разочарования. 

И като за финал мога да обобщя ,че за мен 2017 година беше доста успешна откъм прочетени книги и от към разнообразие в жанровете, а за новата си пожелавам единствено повече свободно време , в което да се отдавам на едно от любимите си занимания:)

0 коментара:

Публикуване на коментар