A To Z Bookish Survey

Здравейте приятели :
Отдавна не съм правила таг-ове , но като цяло нямам време за нищо и дори времето ми за четене драстично намаля.
Чак сега видях ,че melly  ме е тагнала преди доста време и се извинявам ,че чак сега ще направя тага , но по-добре късно отколкото никога ,нали така .А  Тук може да разгледате страхотния и блог:)
Тагът определено е доста интересен и до сега не съм попадала на нещо такова. Нека започваме

1. A като Author: Автор, от който имаш най-много книги.
Може би това е Дж.Стайнбек.Авторът се чете бавно ,но в книгите му се крие много мъдрост и красота. Идеята ми е да събера всички книги от автора и съответно да ги прочета.

2. B като Best: Най-доброто продължение някога.
Трудно ми е да определя ,но може би ще спомена Игра на тронове - цялата поредица , тъй като всяка следваща книга от поредицата е още по-добра от предишната.

3. C като Currently reading: Коя книга четеш в момента?
В момента чета Тъмна дарба на А.Бракен и съм тотално завладяна от нея.

4. D като Drink of Choice while Reading: Коя е любимата ти напитка докато четеш?
Обикновено пия кафе или вода ,но гледам да съм много внимателна ,за да не разлея нещо :Д



5. E като E-reader or Physical Book?: Предпочиташ да четеш книги на хартиен носител или електронни книги?
Тук не мога да съм категорична ,защото имам е-рийдър и ми е супер удобно да чета на него,но от време на време имам нужда да държа и книга в ръка ,затова редувам книгата и рийдъра.

6. F като Fiction: С кой герой от книга би излизал/а в гимназията?
Май тук мога да изброя доста герои - като започна от Хари Потър , Пърси Джаксън , Ръш от поредицата на А.Глайнс  .....има и още доста.Почти от всяка поредица си харесвам главния герой ,така че , ако тръгна да изброявам .... ще стане страшно :Д

7. G като Glad you gave this book a chance: На коя книга си доволен/а, че си ѝ дал/а шанс?
Има доста книги ,които съм отлагала с времето и след като ги прочета съм се чудела на себе си защо съм се забавила толкова с прочита им.Така беше и с Пърси Джаксън., Изборът от К.Кас , поредицата Розмари бийч от А.Глайнс , Перфектна химия и още доста книги ,които са ме изненадали много приятно.

8. H като Hidden Jem Book: Коя книга за теб е като истинско бижу?
Точно като бижу бих определила илюстрованото издание на Хари Потър и философският камък- книгата е направена уникално .

9. I като Important: Важен момент в живота ти на читател.
Може би най-важният момент беше ,когато  заобичах четенето и от там на сетне  не съм спирала.Друг важен момент според мен беше покупката на е- рийдър ,тъй като това ми даде възможност да прочета много нови книги.

10. J като Just finished: Книга, която току-що си приключил/а.
Последно приключих Домът на мис Перигрин за чудати деца , а ревюто може да прочетете Тук

11. K като Kinds of Books You Won’t Read: Какви литературни жанрове не четеш?
Като се замисля ,май чета почти всичко ,но не си падам по нехудожествена литература или мотивиращи книги за самопомощ например - просто не са за мен 

12. L като Longest Book You’ve Read: Коя е най-дългата книга, която си чела?
Със сигурност това е някоя от книгите он поредицата Песен за огън и лед 

13. M като Major Book Hangover Because Of: Коя книга ти е дала усещане за свръх доза?
Чак усещане за свръх доза .....не бих могла да определя книга за тази категория.

14. N като Number of Bookcase You Own: Колко библиотеки за книги имаш?
Всъщност имам една етажерка с 5 рафтчета за книги , но по-голяма част от прочетените ми книги са в електронен формат или са взимани от библиотеката.
15. O като One Book You Might Have Read Multiple Times: Има ли книга, която си чел/а повече от веднъж?
Сещам се за Хари Потър -мога да чета тази поредица безброй много пъти без да ми омръзне .
16. P като Preferred Place To Read: Къде обичаш да четеш?
Най-често чета в леглото ,понякога мога и в офиса ,но обичам да ми е тихо и спокойно докато си  чета.

17. Q като Quote that inspires you/give you all the feels from a book you’ve read: Цитат от книга, който те вдъхновява?
“С цялата си несигурност, в едно съм сигурен: под най-горният пласт на своята слабохарактерност хората искат да бъдат добри и да ги обичат. Повечето им пороци практически са опит да стигнат по най-късия път до обичта. Стигне ли човек до смъртта, нищо, че е бил може би способен, с влияние, гениален, умира ли необичан, животът му положително изглежда провал, а самата смърт - смразяващ ужас. И ми се струва, че ако вие или аз трябва да избираме между два пътя на мисълта и действието, длъжни сме да помним, че ще умрем, следователно нека се опитаме да живеем така, че нашата смърт да не носи облекчение на света.” ― Джон Стайнбек

 18. R като Reading Regret: За какво съжаляваш като читател?
Може би само за това ,че нямам достатъчно време да чета повече , а много ми се иска.

19. S като Series You Started And Need To Finish(all books are out in series): Коя завършена поредица искаш да прочетеш до края?
Има доста поредици ,които съм започнала и не съм дочела -Песен за огън и лед , Пърси Джаксън , Тъмна дарба и още много :Д

20. T като Three of Your All-Time Favorite Books: Кажи твоите три най-любими книги.
Може би тук ще изброя не книги ,ами направо поредици : Хари Потър , Игрите на глада-С.Колинс , Героите на Олимп -Р.Риърдън 

21.U като Unapologetic Fangirl For: Непростим фен на ...
Фен съм на красиви любовни истории , но не от онези сладникавите и нереалистични , а по истинските и достоверните.

22. V като Very Excited For This Release More Than All The Others: Коя книгата, чието излизане очакваш с нетърпение? 
Очаквам третата част от трилогията на А.Бракен -Тъмна дарба  и с още по-голямо нетърпение очаквам продължението на Друговремец на Д.Габалдон

23. W като Worst Bookish Habit: Кой е най-лошият ти книжен навик?
Може би лош навик ми е това ,че понякога имам твърде големи очаквания към дадена книга и много завишавам очакванията си и накрая се оказвам разочарована ,просто защото съм очаквала твърде много.



24.X като X Marks The Spot: Start at the top left of your shelf and pick the 27th book:
Мисля ,че нямам такава :Д

25.Y като Your Latest Book Purchase: Коя е последната книга, която си купи?
Аз рядко си купувам книги , тъй като ги чета в електронен вариант.Последната мисля ,че беше Баба праща поздрави и се извинява на Ф.Бакман 


26. Z като ZZZ-snatcher book (Last Book That Take You WAY Late): Коя е последната книга, която те е държала буден/а до късно?
Може би беше Короната на К.Кас  - много исках да разбера как ще завърши историята 

Тъй като вече почти всички направиха този таг и не остана кого да тагна :Д се надявам поне да ви е интересно как аз ще отговоря на въпросите , а ако искате може да споделите и вашите отговори, ще се радвам да ги прочета :)



0 коментара:

Публикуване на коментар