The Reading Habits Tag

Благодаря на Мари Александрова за таг , а Тук   може да разгледате и нейния блог :)
А сега ето ги и въпросите :)


1.Имаш ли специално място вкъщи за четене ?
Ако зависеше от мен бих си направила специален кът за четене , но за сега се задоволявам с моята стая и предимно леглото

2.Kникоразделител или обикновен лист хартия:
Книгоразделител определено - имам страшно много в къщи :)

3.Можеш ли  да спреш да четеш по всяко време или трябва да спреш на определена  страница, глава, част и т.н? 
Поп принцип мога във всеки един момент да спра ,но обикновено предпочитам да си довърша започнатата глава (стига да не ми се доспи твърде мн и да ми се затварят очите :Д )
4.Ядеш ли или пиеш ли нещо докато четеш?
Избягвам да ям нещо , а и никак не ми  е удобно, но пък почти винаги пия кафе  или вода 

5. Можеш ли да четеш докато слушаш музика или гледаш телевизия ?
Когато съм сама си чета в пълна тишина ,но когато има и други хора мога да се обстрахирам от шумовете и да потъна изцяло в книжката си:)

6.Една книга в даден момент или няколко на веднъж: 
Повечето пъти чета по две книги -една хартиена и една електронна.Но винаги едната от двете взема превес и се оказва по интересно и първо дочитам нея и след това се връщам на другата.

7.Четеш вкъщи или навсякъде ?

Мога навсякъде ,но не ми е толкова спокойно както в къщи :)

8.Четене на глас, или наум? 
Винаги на ум , а пък и на глас е някак по-бавно самото четене.

9.Четеш ли всичко или пропускаш страници ?
Никога не съм изпускала цели страници , дори не мога да си го представя и ,ако го направя все ще се чудя дали не съм изпуснала нещо важно в тези страници затона по -добре да си ги прочета.


10.Пречупваш ли подвързията или я пазиш чисто нова ?
Категорично Не обичам да пречупвам нито корици,нито страници -гледам да запазя книгата като нова

11.Пишеш ли в книгите си:
И това не бих могла да го направя , ще ми е много съвестно ,че някак си съм осквернила книгата (знам, че звучи глупаво но ...)Ако искам да си водя някакви бележки  вземам си от лепящите листчета и пиша върху тях.


Тагвам всеки , който има желание и му е интересно да направи тага :) 
This entry was posted in

0 коментара:

Публикуване на коментар