Songs Book Tag

Време е за още един интересен таг , за който благодаря много на Yuli Atta  :)
Тай е свързан с различни стилове музика и изпълнители и определено ще ми е много забавно докато го правя.



1.Ryan Star - Losing Your Memory: Книга, чийто сюжет сте забравили почти веднага след прочитането й
Чак за забравя изцяло сюжета ...май не се сещам за такава книга , но се е случвало да позабравям какво се е случвало в предишните книги от някакви дълги поредици.Като се замисля не се сещам много за сюжета на Безгранично удоволствие от Л.Йон 



2.Fall Out Boy - Centuries: Съвременна книга, която заслужава да бъде запомнена за дълги времена
Тук май мога да посоча доста заглавия , които са ме впечатлили и определено ще ги запомня.
Като се започне от някои поредици като Игрите на глада , която за мен е абсолютна класика , Игра на тронове - за нея нищо няма да казвам всеки докоснал се до този епос знае за какво говоря..Поредиците за Пърси Джаксън както и за Хари Потър разбира се.Като самостоятелни книги бих посочила Аз преди теб ,защото поне за мен е изключително  запомняща се книга.


3.Tove Lo - Not On Drugs: Книга, която толкова силно ви е обсебила, че сте били като "дрогирани", докато сте я чели
И тук май не мога да посоча само една книга , тъй като  често ми се случва да потъна дълбоко в дадена история и да съм като "дрогирана" :Д Сега съм обсебена от  поредицата Лукс на Дж.Л.Арментраут и съм към края на Основа -четвъртата книга.Бях доста завладяна и от Тъмна дарба на А.Бракен .


4.Mkto - Classic: Класическа любовна история
На първо време може би се сещам за Гордост и предразсъдъци на Дж.Остин 


5.Nick Jonas - Jealous: Ревнив герой
Може би Гидиън Крос от поредицата Кросфайър е подходящ за тази категория , тъй като той е доста властен и ревнив мъж , друг такъв образ е Деймън от поредицата Лукс на Дж.л.Арментраут


6.Pink - Fucking Perfect: Герой, който обичате именно заради недостатъците му
А сега де ? Труден въпрос , тъй като аз обичам почти всички герои от книгите , а те  всички си имат и някакви недостатъци.Обикновено жените са доста лекомислени на моменти и правят някои глупави постъпки , а мъжете доста често се изявяват като "мачовци " и се правят на големи мъжкари 


7.Selena Gomez - Revival: Герой, минал през голяма трансформация
Кейти от поредицата Лукс на Дж.Л.Арментраут.В началото тя беше доста скромна и свита и дори не си е представяла какво би могло да ѝ се случи в бъдеще , но с всяка следваща книга тя израства все повече и повече , и сега в последната книга тя е истински боец.


8.Bruno Mars - Runaway Baby: "Лошо момче" от книга, което сте харесали
Деймън от гореспоменатата поредица както и Алекс от Перфектна химия.


9.Jessie J - Do It Like A Dude: Kickass героиня
Катнис от Игрите на глада , Пайпър от Героите на Олимп , Денерис от Игра на тронове 


10.Hailee Steinfeld - Rock Bottom: Двойка, преживяла множество "падения" и "възходи" във връзката си
Гидиън Крос и Ева  от поредицата Кросфайър , Ръш и Блеър - Твърде далеч   Джо и Камерън от Лондон роуд на С.Йънг  - със сигурност има и още доста , но  поне за сега се сещам за тези.


Определено мога да кажа ,че ми беше приятно да направя този таг , а въпросите бяха доста интересни и ме накараха да се замисля и да си припомня доста от прочетените книги.Всеки на когото са му интересни подобни постове и тагове може да  го направи и да сподели отговорите си :)

0 коментара:

Публикуване на коментар