June Wrap-Up and July TBR

С малко закъснение дойде ред и за този пост.
Иска ми се да мога да изброя поне 10 книги ,който съм прочела през юни ,но уви цифрата е много по-малка :(

1.Короната  на К.Кас Много се радвам ,че успях да завърша тази поредица , тъй като доста често започвам определена серия книги и така и не завършвам цялата поредица.Книгите на К.Кас ми се сториха доста леки и приятни за четене, а истоията беше оригинална и интересна.Естествено финалът доста ме изненада , но май с почти всички беше така.Определено съм щастлива ,бе прочетох поредицата и определено я препоръчвам.Ревю може да прочетете Тук :)

2.Перфектна химия -С.Елкелес.Това определено е любимата ми книга за този месец.Една страхотна любовна история разказана толкова красиво  ,без да е твърде предсказуема или твърде захаросана.Всичко в книгата ми хареса ,а това отдавна не ми се беше случвало ,така че моят съвет е ..прочетете книгата.А докато го направите може да прочетете ревюто ми за нея Тук:)

3.Домът на мис Перигрин за чудати деца -Р.Ригс.Товаа беше една доста различна и оригинална история , от която в началото не знаех изобщо какво да очаквам ,но книгата съчетава в себе си забавна приключенска история , примесена с фентъзи елементи ,украсена с някоъ страшни моменти и накрая се долавя и лека любовна нотка.Какво повече чу трябва на един читател.
Ревю на книгата може да прочетете Тук:)

4.Свързани -Е.Ноутън.Тази книга я четох преди няколко месеца , но така и не пуснах ревю за нея и сега реших да го споделя с вас ,защото книжката е интересна ,нова и различна.Историята и героите ми допаднаха много и с удоволствие бих прочела и другите части от поредицата.Ревюто може да прочетете Тук:)

Май това беше всичко от изминалия месец.Както се казва -Малко ,но от сърце :Д
За юли месец нямам кой знае какви планове ,защото рядко се придържам към тях , но на първо място ще си допрочета Тъмна дарба на А.Бракен -до средата на книгата съм и страшно много ми харесва .
Иска ми се да прочета и Правила на привличането на С.Елкелес,тъй като първата книга от поредицата много ми хареса и вярвам ,че и с тази ще е  така .
За сега май не искам да си правя други планове,тъй като непрекъснато излизат
 все нови и нови книги , коя от коя по- интересни и просто не смогвам да се докопам до всички тях.Това е от мен за сега , пожелавам ви спорен и ползотворен м.Юли :)

0 коментара:

Публикуване на коментар