Поредици ,които искам да прочета или завърша през 2018г.

Здравейте книжни мишленца ,
вече ми стана нещо като традиция да правя подобен тип публикация всяка година и да си набелязвам поредиците , на които да обърна внимание. Реално половината година вече отмина  ,но все пак реших а споделя с Вас тези книжни цели :)
А тук ще намерите постовете ми на тази тематика за 2016г и за 2017г .

Първо ще започна с поредиците  ,с които съм се започнала ,чела съм поне една книга
от тях и тъй като са ми допаднали искам да ги завърша.

1.  Разследванията на инспектор Гамаш -Луиз Пени
Откритието ми за 2018г. е именно Л. Пени и творчеството ѝ. Не знам как съм пропуснала тези книги до сега , но веднъж докосвайки се до приключенията на главен инспектор Арман Гамаш просто нямаше как да не ги прочета на един дъх . Всяка от книгите ми харесваше все повече и повече от предишните  и буквално съм ненаситна за книгите на Л. Пени. Дори в момента чета 6-тата книга от поредицата - Сенки в снега , а съвсем скоро от издателството ще ни зарадват и със седмата книга. А тук може да намерите ревюта на първите 5 книги. Убийството на художника , Убийствено студена Жестокият месец , Камъкът на смъртта  , Отровни думи .

2. Серафина  -Р. Бийти
Поредицата е определяна по скоро като детска ,но за мен беше изключително интересна и сладка книжка .Приключенията на малката Серафина определено са изключително магични  , мистериозни и интересни .Чела съм само първата книга - Серафина и черният плащ  и тотално се влюбих в историята , която смятам ,че е подходяща за всички възрасти.

3. 100-те - Кас Морган
Прочетох книгата съвсем на скоро и бях тотално погълната от историята .Идеята   е изключително добра както и изпълнението . До сега не съм чела книга с развиващо се действие в космоса и подобен сюжет и просто нямам търпение за продължението. До тогава може да прочетете повече за книгата в ревюто ми  - Стоте -К. Морган

4. Пътуване във времето -Е. Фьолер
Много харесвам самата идея за пътуване във времето , но за съжаление не  винаги изпълнението е толкова добро . Поредицата  обаче е истинско  малко съкровище  и всичко е описано изключително добре . За съжаление така и не прочетох третата книга  и то не поради липса на желание ,а по - скоро липса на време . Тук може да намерите  ревюта на първите две книги от трилогията  - Гондолата на времето и  Златният мост. 

5. Семейство Роял - Ерин Уот
Тази лека тийн поредица ми се отрази като глътка свеж въздух след редица по- сериозни четива и определено ми  допадна . На моменти историята беше  клиширана и предвидима , но пък толкова сладка  и динамична , че нямаше как да не я харесам . На едни дъх прочетох първите три книги -  Парцалена принцеса , Стъклен принцПясъчен замък  ,а  сега съм си подготвила и четвъртата .

6.До всички момчета , които съм обичала  - Джени Хан
Още една изключително сладка поредица, която ме върна към първите любовни трепети , припомни ми много хубави моменти  и отново ме превърна в тинейджърка . Главната героиня е очарователна , а съвсем скоро ще се появи и  филмовата адаптация по книгата. Тук ще откриете мнението ми за първите две книги от трилогията. До всички момчета,които съм обичала P.S.Все още те обичам-Джени Хан

7. Цветовете на магията - В. Е. Шуаб
Четох само първата книга и определено се превърна в една от любимите ми в жанра. Цялата идея за четири различни Лондон- а , за историята на Кел  и  неговите способности страшно много ми допадна и нямам търпение за продължението ,което вече е налично на нашия пазар , но аз все още не съм стигнала до там . А тук ще намерите ревюто ми за Четирите цвята на магията 

Сега идва времето да спомена и няколко поредици ,до които не съм се докосвала и тепърва искам да започна и да проверя дали ще ми харесат.

1.Проклятието на Воронина - Ц.Владимирова
Доста популярна и обсъждана поредица на млада българска авторка , която буквално предизвика еуфория. Няма как да не сте чували за нея , а може би вече сте чели и книгите ,но аз , уви , не съм . За сега имам само първата книга Вестители и се надявам до края на  годината да проверя струва ли си всичкия този шум относно книгите.

2.Хартуел -  С. Йънг
Много харесвам авторката ,а поредицата Дъблин стрийт е една от любимите ми ,затова много се зарадвах на двете книги от тази нова поредица и  силно се надявам да оправдаят очакванията ми.

3. Мечокът и Славеят - К. Арден
Чувала съм  само положителни коментари за книгата , а историята звучи толкова пленяващо ,макар да се развива в Русия (не знам защо ,но не харесвам нищо руско.) Има някаква магия в книгата , в корицата , в заглавието ... някак нашепва "ела и ме прочети"

4. Червен изгрев -Пиърс Браун 
Още една изключително нашумяла и популярна поредица , която чака реда си за прочит. Честно да си призная не знам дали ще ми хареса и съм леко резервирана към историята (и аз не знам защо) , но пък до сега съм чела само и единствено положителни отзиви.

Е това бяха моите така наречени книжни планове. Надали ще успея да прочета всичко запланувано , но пък ще ви държа в течение за случващото се . Ще се радвам , ако и Вие споделите мнение за споменатите поредици , дали сте ги чели и дали са Ви харесали :)


0 коментара:

Публикуване на коментар