Коледно Декемврийски Книжен Маратон

Хо хо хо ....коледния дух вече чука на вратите ни и е време да го пуснем да сгреем домовете и сърцата ни. Многократно съм споменавала ,че Коледа е любимият ми празник и тотално се побърквам по това време на годината в опитите си да украся и да внеса коледно настроение във всяко едно начинание. Именно затова и книгите ,които чета през декември са с коледна тематика. В този пост подбрах няколко заглавия ,с които издателствата ще ни изненадат тази година , но днес бях изключително щастлива да видя  идеята на Криси за Коледен книжен маратон. 
Най-хубавото на този маратон е ,че не е в рамките на седмица например , а продължава почти цял месец.
Освен това категориите са толкова вдъхновяващи и коледни ,че няма как да не създадат у Вас малко допълнително коледно настроение.
Сега ще Ви представя самите категории и заглавията ,които аз си избрах за прочит през декември.


1. Джинджифилова бисквита - кратка книга
Тук веднага включвам Сделката на живота ти на Ф.Бакман. Това е единствената книга на автора ,която все още не съм чела и точно сега е момента да се потопя в тази кратка история.

2. Коледни лампички - четете книга само след залез

Като се замисля аз чета предимно вечер ,т.е след залез слънце и всяка една книга би могла да се включи в тази категория , но ще посоча Целувка в Ню Йорк от Катрин Райдър . Още от миналата година и бях хвърлила око ,но ..така и не стигнах до тази романтична история затова още днес я започвам. 

3. Коледна играчка - книга, която е като бижу в библиотеката ви

Тук без съмнение посочвам цели три книги , а именно илюстрованите издания на поредицата за Хари Потър. Реших тази зима да си препрочета някои от книгите на Дж.К.Роулинг  и тъй като тези издания са истински съкровища  нямаше как да не започна именно то тях. Първата вече е препрочетена и сега ще премина на втората.Прекрасно е да си ги чета вечер в леглото преди да заспя:)

4. Коледна звезда - книгата, която най-много искате да прочетете през декември

Ох много ми беше трудно да взема решение за тази категория , тъй като в последно време излязоха няколко заглавия ,които чакам  отдавна и умирам да прочета , въпреки че те са всичко друго , но не и коледни :Д. Въпреки това ще ги споделя с Вас. На първо място е Заклинане за светлина на В. Е.Щуаб. Обожавам поредицата  и с нетърпение очаквах издаването на третата книга и ето,че тя е факт , а корицата е прекрасна и с червения си цвят дори може да мине за коледна:Д  Втората книга все още не е издадена ,но съвсем скоро ще бъде на българския пазар и това е Красива мистерия на Луиз Пени - обожавам всички книги на тази жена , пише невероятно добре и просто не се съмнявам ,че ще харесам всичко написано от нея. И третата книга е едно доста нашумяло заглавие ,за което чета само положителни коментари и тъй като съм фен на жанра ,имам огромно желание и аз да прочета Тебеширения човек - К.Дж. Тюдор.

5. Коледен подарък - книга, която някой ви е подарил

Тъй като все още не е настъпил момента за коледните подаръци и още никои не ми е подарил някоя коледна книжка (за мое съжаление ) ще посоча книга ,която от издателство Ибис бяха така добри да ми предоставят ,за да прочета и напиша ревю за нея.Това е Един ден през Декември на Джоузи Силвър. Четейки резюмета на историята си представям една красива и романтична коледна любовна приказка.

6. Коледна магия - книга, която прави хората по-добри
Първоначално доста се затрудних с тази категория, но съвсем случайно попаднах на едно доста подходящо заглавие от изд. Сиела  „Истории за деца, които смеят да бъдат различни“ – Бен Брукс. Ето и част от резюмето:

Създадена да вдъхновява, тази книга отправя простичко послание – всяко дете е уникално и има своята дарба. И не бива да бъде ограничавано да прави това, което иска и което го прави щастливо. Защото тогава и само тогава то може да разгърне пълния си потенциал. И дори да промени света към добро.

Самата концепция на книгата ми хареса изключително много и смятам, че е именно четиво ,което би ни направило малко по добри :)

Това бяха моите предложения в съответните категории, надявам се идеята да Ви е допаднала и ще се радвам да ми споделите дали ще се включите в чудесното начинание на Криси :)

0 коментара:

Публикуване на коментар