Поредици,които да прочета или завърша през 2016г.

Доста отдавна обмислям този списък ,защото светът на книгите е толкова необятен , че тъкмо ,когато решиш ,че няма какво ново да те изненада и бааам появяват се 1000 нови и страхотни книги и всичките поставят начало на нова поредица.Колкото и да ми се иска не успявам да прочета всичко , което искам.Понякога съм доста разпиляна и капризна в книжните си желания и резултатът от това е един куп със започнати и недовършени поредици и още толкова , които дори не съм започнала , а имам отдавна.Затова през тази година ще се опитам да поправя това поне да завърша някой от започнатите вече поредици.И без повече приказки нека преминем към тях.



Това е всичко ,което съм започнала и все още не съм завършила(не ме съдете моля ви :))

1.Реликвите на смъртните -К.Клеър  да ,знам сигурно ще ме линчувате за това , но все още не съм прочела последните две книги от поредицата, а именно Град на изгубени души и Град на небесен огън.Не че не харесвам поредицата , напротив, но в един момент исках да си почина от К.Клеър  и ....така и недовърших поредицата , но скоро мисля да  го направя.

2.Адски устройства-К.Клеър  и с тази поредица не напреднах много -прочетох само първата книга и като цяло не ме впечатли особено , но пък всеки говори толкова хубави неща за нея ,че няма как да не искам да я завърша,затова прибавят към списъка си Принц с часовников механизъм и Принцеса с часовников механизъм.

3.Дъблин стрийт-С.Йънг започнах тази поредица без особено големи очаквания , но се оказа ,че много ми харесва и вече прочетох първите две книги , но за сега ми остават още Джамайка ленд , Индия плейс, Скотланд стрийт.Определено това е страхотна любовна  поредица ,която балансира между сладникавата романтика и горещите секс сцени.А  Тук може да прочетете и ревюто  ми за Лондон роуд -втората книга от поредицата.

4.Песен за огън и лед Дж.Р.Р.Мартин - тази епична поредица е наистина страхотна и завладяваща , но след като прочетох доста бързо първите две книги някак си зациклих на
третата и имах нужда малко да сменя тематиката, а след това така и не остана време да се върна отново към книгите.Остава  да се преборя с Вихър от мечове, Пир за врани и Танц  с дракони.

5.Поредицата Лукс на Дженифър Л.Арментраут-нямах големи очаквания за нея , но ме изненада много приятно , прочетох първите две книги доста бързо и на един дъх , но после отново изникна нещо друго и ......сега остава да прочета Опал , Основа и Отпор.



6.Воините на Посейдон -А.Дей отново обещаваща поредица прочела съм само първата книга и започна много добре и със сигурност и другите ще са ми интересни.







7.Героите на олимп -Р.Риърдън от тази поредица наскоро прочетох Изчезналият герой и нямам търпение да продължа със следващите книги- Синът на Нептун , Знакът на Атина ,Домът на Хадес , Кръвта на Олимп.



А ето и поредиците ,към които все още не съм посегнала , но определено ме сърбят ръцете да го направя.

1.Пърси Джаксън и боговете на Олимп -Р.Риърдън- няма как да не искам да прочета тази поредица ,след като бях възхитена от Изчезналият герой.Мисля ,че Пърси Джаксън е като един по -съвременен Хари Потър - тоест задължително е всеки да се запознае с него инъче не би могъл да се нарече истински книголюбител.

2.Трилогията Разбий ме -Т.Мафи - по нея се запалих от множеството влогъри в ю-туб и купищата ревюта ,които прочетох. Все едно всички около мен са я чели ,само аз не.


3.Изборът -К.Кас и с тази поредица се чувствам по същия начин ....всички са я чели , харесали и обсъждали само аз съм изпуснала отново "купона" и чувството определено не е  приятно. Освен това съм влюбена в кориците на книгите, а историята ми звучи много интересно.

4.Романтичната поредица на Стефани Пъркинс- винаги тези книги са ми изглеждали много сладки и интересни  , имам ги в къщи ,но още не съм посягала към тях.Може би скоро ,когато реша да си дам почивка от фентъзито ще се насоча към тях.



5.Лунните хроники -М-Майер  тези книги също седят в къщи и ме чакат, но уви ....Много ми харесва тематиката им и цялата тази приказност.Смятам ,че много ще ми допаднат.







От така изброеното излиза ,че имам доста за четене през тази година.Всички книги са страхотни , стига да ми остане време за тях:)

4 коментара:

  1. Избрала си страхотни поредици и снимките към тях са много красиви. Пожелавам ти успех в прочитането им!

    ОтговорИзтриване
  2. Успех в четенето! Аз от своя страна мога да горещо да ти предложа да продължиш с Реликвите и най-вече с "Адски устройства" на К. Клеър, както и с "Лунните хроники". Другите избрани поредици също не са за изпускане. :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да и аз съм се насочила към Адски устройства , но сега съм на вълна Р.Риърдън :)

      Изтриване