Ревю: Обсебена от теб - С.Дей



Издателство:Софтпрес
Година на издаване:2014
Корици:меки 
Брой страници:384
Цена:15.99лв.
Резюме:
Гидиън ме нарича „ангелчето“, но той е чудото в моя живот. Моят прекрасен ранèн воин, решен да посече демоните ми, докато отказва да се изправи срещу своите собствени.
Клетвите, които си разменихме, трябваше да ни обвържат по-силно от плът и кръв. Вместо това отвориха стари рани, извадиха на показ болката и несигурността и примамиха от сенките озлобени врагове. Усещах как той се изплъзва от мен. Най-големите ми страхове се превръщаха в реалност. Любовта ми бе поставена на изпитание, което не бях сигурна, че съм достатъчно силна да понеса.
В най-светлия миг от живота ни тъмнината от миналото настъпваше и заплашваше всичко, за което се борехме така  усилено.
Бяхме изправени пред ужасен избор: познатата сигурност на живота, който имахме, преди да се открием, или битката за едно бъдеще, което бе започнало да изглежда невъзможно и безнадеждно като сън…

Както повечето от вас знаят това е 4-тата книга от поредицата Кросфайър. 


Прочетох я преди два -три месеца ,но реших сега да споделя мнението си, което за съжаление  не е напълно положително.

Мисля ,че не мога да дам на книгата повече от 3 от 5 звездички.Просто в цялата книга сякаш не се случваше нищо друго освен Ева и Гидиън да си звънят през 5 мин . за да си казват колко си липсват и се обичат , а като се видят да спят заедно.Ясно че книгата е еротичен роман , но в предишните три сякаш се случваше нещо по-интересно , имаше малко повече развитие в действието и в самите персонажи. В тази книга отново си проличава силно изразеното чувство за власт и контрол на Гидиън.Той винаги трябва да знае какво се случва и то да се случва с неговото позволение, а Ева уж на моменти се съпротивлява с това му поведение , но само като я нарече "ангелче" и тя е готова да се предаде и да се съгласи с всичко . Никога не съм харесвала този тип връзки , където само мъжът е водещата фигура и той определя правилата , а жената покорно се съгласява , а повечето такива еротични романи на пазара налагат именно този модел(който за мое учудване доста се харесва) 
Първите три книги също така ми звучаха малко по -реалистично (ако мога изобщо да се изразя така). Интересното в тази книга е  ,че е представена и  гледната точка на Гидиън.Главите се редуват-една е от името на Ева , следващата от негово име и т.н.т.Отначало ми беше малко объркващо докато превключа от единия на другия , но
после се свиква и е доста интересно да се видят нещата и от мъжка гледна точка.Това до някаква степен успява да смекчи твърде властното му поведение като разкрива силната загриженост и любов които изпитва към Ева.

Харесват ми и моментите с Кари и Ева -винаги се отнасят с доброта и нежност един към друг , винаги са искрени в мнението си един за друг и винаги са готови да си помогнат.На моменти Кари е доста вятърничев , но определено го харесвам като образ. В книгата както и в цялата поредица се засяга и темата за насилието , която е съвсем актуална в нашето общество днес.поради което се надявам да повлияе положително върху този проблем . Книгата е пропита с болката и страданието на героите В определени моменти Гидиън показва слабост , вижда се как черупката се пропуква и той е уязвим, готов е да излее мъката си пред Ева и това ми хареса.Трудно е за един толкова силен и властен мъж да покаже слабостите си . 


Цялостното ми мнение за книгата е ,че имаше доста излишни моменти и "разтягана не локуми" , за да се запълнят 382 страници.Нещата можеха да се представят малко по сбито.Ще довърша поредицата ,защото ми е интересен финалът ,а пък и Ева и Гидиън са ми много сладки на моменти , симпатизирам им в някой отношения и изобщо не мога да ги разбера в други , но все пак това е книга , една съвременна приказка ,която очаквам да завърши с щастлив край.
"- Все още съм ти ядосана -казах му- Знам.
- И все още съм влюбена в теб.
- Слава богу."

    

0 коментара:

Публикуване на коментар