Какво прочетох през Май и Юни 2019г.

Здравейте книжни мишлета :) 
Напоследък хич ме няма в споделянето на прочетените книги  , тъй като не успявам да чета особено много. И все пак искам да Ви разкажа  на какви книги попаднах пред изминалите два месеца. 

1. Не дърпай дявола за опашката -Дж. Вердън 
Това е третата книга от поредицата за Дейв Гърни  и както вече сте разбрали , автора бързо се нареди сред любимците ми в жанра. И тази книга е динамична и интересна , има достатъчно мистерия и загадки и я препоръчвам на всеки почитател на криминални романи. 

2.Вила в Сицилия - Розана Лей 
Веднага си признавам ,че започнах книгата заради корицата. Изключително много ме заплети ,а прочитайки резюмето реших ,че имам нужда точно от такава лека и разтоварваща история  . И определено не сбърках. Книгата е типичното лятно и морско четиво , което ще Ви донесе забавление и ще Ви изтръгне от сивотата на ежедневието.

3. Цирцея - Маделин Милър 
С тази книга изненадах дори себе си , тъй като я започнах много спонтанно и непланирано (напоследък май все така се получава) В началото ми беше малко трудно да свикна със стила на писане и динамиката ,с която се случваше всичко , но постепенно Цирцея ми стана симпатична и я харесах . И все пак може би нещо ми липсваше в тази книга , не казвам ,че е лоша , прочетох я с огромен интерес ,но може би имах една идея по- високи очаквания. 

4. Произход -Дан Браун 
Това е една от най- дълго отлаганите книги (без основателна причина) и започвайки я дори не знаех какво точно да очаквам. Но разбира се Дан Браун не е изневерил на стила си и отново имаме сблъсъка на религия с наука , убийство на велик учен и красива жена готова да помогне на Р. Лангдън да разкрие загадката. Като изключим финала ,който леко ме шокира и , с който не съм съгласна , всичко друго ми хареса. Четох книгата с огромен интерес и нетърпение да разбера какво ще се случи и самия факт ,че автора отново  напълно приковава читателското внимание говори достатъчно за книгата.

И това беше скромната ми равносметка  Може би топлото време предразполага за повече излизания навън и по-малко време за четене ..... не знам , но се надявам поне по време на почивката да наваксам , тъй като хубавите книги се трупат в библиотеката ми и  си чакат реда. В момента чета "Рай в Тексас" на С. Е. Филипс и  се забавлявам страшно много с героите . Скоро ще споделя и с  Вас мнението си за книгата.

0 коментара:

Публикуване на коментар