June Wrap Up & August TBR

Здравейте , книжни мишлета !
С известно закъснение смятам да споделя с Вас какво прочетох през Юли ,макар книгите да не са много ... само три са : 

1. Завръщане към любовта -К.Ашли 
За мен това беше първа среща с авторката и книгата ми хареса изключително много като изключим ,че последните стотина страници бяха леко излишни според мен. Но пък любовната история беше много красива и добре разказана.

2. Сенки в снега - Л.Пени 
Завърнах се към любимата си авторка ,за да разкрия още едно убийство и още подробности около живота на Арман Гамаш. Мисля ,че съм леко пристрастена към историите на Л. Пени и силно ги препоръчвам на всеки :)

3. Късметът на начинаещия- К.Клейборн 
Тази малка книжка ме изненада приятно със свежата история и приятния стил на писане на авторката. Късметът на начинаещия е типичното лятно четиво подходящо за почивка )

И така стигаме до момента с плановете за месец Август. Надявам се да имам малко повече време за четене , тъй като ми предстои лятна почивка и трябва да помисля какви книжки да си взема . В момента чета Тайният портал на Ева Фьолер. Много харесвам цялата поредица , а това е третата и последна книга проследяваща приключенията на Ана и Себастиано. От там на сетне смятам да взема напълно спонтанно решение за това какво ще чета : )
А Вие какво планувате за месец Август 

0 коментара:

Публикуване на коментар