July Wrap Up &August TBR

Здравейте :)
Изниза се още един топъл , летен месец и е време да споделя какво прочетох и какво възнамерявам да чета. Месецът наистина мина страшно бързо и през повечето време бях на лятна и морска вълна и времето за четене беше по-малко ,но все пак успях да завърша цели  5 книги , коя от коя по-хубави.
1. Пасажер -А.Бракен  Тази книга не успя да ме впечатли колкото очаквах и беше просто едно приятно четиво , което обаче не ме държеше будна до малките часове , за да разбера какво ще се случи.Идеята за пътуването във времето беше интересна ,но ми беше твърде объркана.  Споделете и Вие какво Ви е мнението за книгата..

2. Безкрайното море - Р. Янси  Това е втората книга от трилогията Петата звезда. Съвсем спонтанно реших да завърша поредицата и се радвам ,че го направих , тъй като книгата ми хареса и доста бързо си припомних събитията от първата.

3. Последната звезда -Р. Янси Ето я и последната книга от трилогията. Тя ми хареса най-много и определено не бях очаквала историята да се развие по такъв начин. Препоръчвам и трите книги , тъй като действието е динамично , а сюжета интересен.

4.До всички момчета , които съм обичала- Дж. Хан  Тази книга е звездата на месеца и беше точно това ,от което имах нужда. Може привидно историята да изглежда твърде лековата и обикновена , но всъщност е много по -дълбока и затрогваща.

5. Мис Каприз - С. Е. Филипс  Както обикновено авторката не ме разочарова и имах възможността да се насладя на една  страстна , динамична и емоционална любовна история. Със сигурност книгите й няма да ми омръзнат скоро.
И така стигаме до момента с  бъдещите читателски планове. Какво да Ви кажа .... не ме бива много с тях ,но все пак съм се насочила към няколко заглавия. Като за начало ще спомена факта ,че попаднах на един много интересен четатон , в който реших да се включа (дано не си остана само с мисленето) , повече за него може да намерите тук .Там съм изброила доста заглавия , които са в списъка ми от много време.
Иска ми се да прочета още нещо на любимата ми С. Е. Филипс докато още съм на романтична вълна. От доста време се каня да завърша една невероятна поредица ,която прекъснах до 3-тата книга,без основателна причина и от тогава отлежава и чака реда си. Става дума за Игра на тронове. Това епично четиво със сигурност заслужава цялото ми внимание.
Друго ,за което съм закопняла е нещо от Р. Риърдън. След поредиците Героите на Олимп и Боговете на Олипм ми се иска да захвана и друга негова поредица и ще се радвам , ако ми препоръчате нещо :)
 Е това беше всичко от мен за изминалия месец Юли и дойде време да се отдам на заслужена почивка на морето с книга в ръка. Хубаво лято на всички :)

0 коментара:

Публикуване на коментар