Summer Lovin’ Book Tag 2017

Здравейте :) 
Съвсем скоро се завърнах от лятната си почивка и ми се искаше да публикувам нещо тематично, лятно и горещо и щом видях този таг си казах ,че трябва да го направя. "Откраднах" идеята за него от тук  и, ако Ви  е интересно може да се присъедините. Аз от своя страна ще тагна Yulia K.  , Sue S  , Melly K и Калина от  LadyBug’s Page.


1. Начало на лятото. Грабващо първо изречение....
От наскоро прочетените книги , които още с началото си ме грабнаха  бяха : До всички момчета , които съм обичала на Дж. Хан  и Мис Каприз на С.Е. Филипс.Просто успяха да ме спечелят без дори да съм разбрала напълно за какво става дума в историята. 

2.Прекалено горещо за излизане - Книга перфектна за цял ден у дома 
Сега започвам Игра на омраза на Сали Торн и май ми се иска да не мърдам от вкъщи ,а просто да седя и да си чета ...А и навън наистина е твърде горещо за разходки :Д 

3.Лятно пътешествие - Книга , която бихте взели с вас на път
От както  е излязла на пазара искам да прочета Бьорнстад на Ф.Бакман  и , ако имам възможност да попътувам и да се отдам на още почивка с удоволствие бих взела книжката , за да и се насладя напълно.

4.Божествен студен чай - Книга ,чието действие се развива на студено.
Последните прочетени "студени книги" бяха Безкрайното море и Последната звезда на Р. Янси , където си имаше доста сняг и  студ.

5.Неприятно слънчево изгаряне- Книга, която наистина не сте харесали
За мое огромно щастие рядко попадам на книги , които тотално да ме разочароват. Като се замисля тази година най-лошо впечатление ми направиха Паднали ангели на Л. Кейт (която все пак не беше крайно лоша) и Петдесет нюанса по-тъмно , която си беше крайно лоша.Опитах се да чета и Гилдията на магьосниците на Т. Канаван  ,но изобщо не успя да ме спечели и я зарязах.


6.Горещо четиво - Препоръчайте любима книга
Имам доста любими книги и ще ми е трудно да препоръчам само една , но винаги и на всеки бих препоръчала да прочете нещо на Ф. Бакман. А за горещите летни дни препоръчвам някоя от книгите на С. Е. Филипс от поредицата Американска лейди , както и До всички момчета , които съм обичала на Дж. Хан 

Е това беше всичко от мен за сега. Пожелавам Ви приятна почивка и успешна седмица с достатъчно свободно време за прочитане на някоя и друга страничка :)


0 коментара:

Публикуване на коментар