November Wrap Up and December TBR

Хо-хо -хо , ето че дойде и най-празничния месец от годината ,ознаменуващ и нейния край.Признавам си ,че една малка частица от мен хич не се радва ,че още една година си е заминала неусетно и ,че времето лети така стремглаво , а има толкова неща ,който искам да направя.Колкото по- голям ставаш ,толкова по- малко свободно време имаш , а на моменти това е доста депресиращо , Но няма да ви занимавам с моите драми , а ще ви разкажа какво прочетох през изминалия месец. Книгите отново бяха четири и отново съм доволна от тях . И така да започваме :)

1. Момичето от влака - П.Хоукинс 
Книгата ме впечатли и то много.Нямах големи очаквания при започването  й , но навлизайки в историята не можех да спра да чета .Определено сюжетът е доста странен и нетипичен , героите истински , а финалът е неочакван.Книгата на моменти е доста мрачна и проследява разбиването на няколко човешки живота и тяхното самоунищожаване. Силно я препоръчвам и я определям като една от любимите ми книги за 2016година.

2.Похитителят на мълнии -Р. Риърдън 
От цяла вечност се канех да прочета тази книга и да започна поредицата и един ден спонтанно посегнах към нея , но май не уцелих най-подходящия моменти.Книгата е страхотна като всички други ,които съм чела от автора , но ми се стори твърде детска ,а  и не бях настроена за такова четиво. Затова не съм продължавала с другите книги от поредицата , тъй като искам да почувствам нуждата да ги прочета и да им се насладя максимално. Може би това ще стане през 2017година.

3.Брит-Мари беше тук - Ф.Бакман 
Ето я и книгата фаворит за тази година.Почувствах героинята като своя сродна душа ,като приятелка ,като жена изгубила посоката и смисъла на живота си и търсеща ново начало. Разбира се ,когато си на 63 години не е лесно да започнеш на чисто , но пък не пречи да опиташ.Тези опити въвличат Брит-Мари в множество комични ситуации , срещат я с нови и странни приятели , карат я да се докосне отново до любовта.Апела ми към вас е да прочетете книгата. Може би не на всеки ще се хареса , но за мен е едно малко съкровище.

4.Шефът - Ви Кийланд 
След предишната книга ми се четеше нещо леко ,разтоварващо и любовно , а и отдавна се каня на някоя от преведените от the diary of a book junkie книги и със сигурност направих добър избор с Шефът .Историята е много приятна и не натоварваща. Хареса ми и  фактът ,че няма твърде много еротични секс сцени , а всичко е премерено и добре написано .

Това успях да прочета през месец ноември.Средно прочитам по една книга на седмица , което в забързаното работно ежедневие мисля ,че е доста добре . А сега на кратко за плановете ми за месец Декември.
В момента съм започнала цели две книги - Оставих те да си отидеш на К.Макинтош и Бухтичка на Дж.Мърфи.Доста са различни една от друга ,но пък и двете имат обещаващо начало.Иска ми се да прочета и някоя типично коледна история , но все още не съм намерила подходящата книга , така че приемам предложения.Разбира се ще се постарая да намеря време и да пропрочета някоя от книгите за Хари Потър 
Това е от мен за сега , пожелавам Ви един много вълнуващ и изпълнен с положителни емоции месец :)

0 коментара:

Публикуване на коментар