Коледен Книжен Маратон - включи се и ти :)

Коледния книжен маратон е една страхотна инициатива на едни още по -страхотни блогъри ,които имат достатъчно идеи и мотивация , за да радват своите читатели.Преди време те организираха Български книжен маратон , в който за съжаление не можах да се включа ,но сега съм решила да взема по - дейно участие в този. В настоящия  пост ще споделя по нещо за всяка една от категориите и какви четива съм си набелязала. Надявам се това да мотивира и Вас и също  да се включите.


1. Книга на коледна тематика.
Не знам защо все така се получава , но по Коледа никога не чета такива книги. Но за тази година съм си набелязала Писма от Дядо Коледа на Дж.Р.Р.Толкин . Коледа в Ню Йорк на Джийни Муун и Целувка за Коледа на Лора Лей също ми звучат доста изкушаващо .Да не забравя и Любовта ми подари- сборника с разкази под редакцията на Стефъни Пъркинс. Всяко от изброените заглавия ми звучи коледно и подходящо за топла вечер до печката :)

2. Книга, която ти е била подарена.
Тук нямам много опции , тъй като самата аз рядко си купувам книга , а какво остава за подаряване. Дори сега не мога да се сетя за такава. Единствените са илюстрованите издания на първите две книги от поредицата за Хари Потър. Но като се замисля какво по хубаво от Хари Потър на Коледа особено ,ако е такова красиво и луксозно издание.

3.Книга с коледни цветове на корицата
В първия момент се сещам за Двор от рози и бодли на С.Дж.Маас , тъй като при нея преобладава червения коледен цвят .но тази категория май ще я дообмисля и в движение ще решавам какво още ми се чете.

4.Книга, с романтична/любовна тематика
Много ми се иска да прочета Целувка в Ню Йорк на К.Райдър както и Найтингейл Уей на С. Йънг . Смятам ,че и двете ще ми допаднат едната може би е по- романтична , а другата по -еротична , но която и да избера ще ми достави удоволствие.
Други подходящи според мен заглавия биха били Само една нощ на С. Арнщед ,Лошо палаво момче К.Лорен  и  Да целунеш ангел - С. Е.Филипс .

5.Книга, с която ще изглеждате най-tumblr до камината
Дори не съм напълно сигурна какво означава "най-tumblr до камината" (съдете ме , но по мое време такива изрази не  съществуваха :Д и не, не съм на 100 години) 
За най- сигурно ще заложа на добрия стар Хари Потър , с него със сигурност ще изглеждам страхотно до камината , стига да имах такава :Д 

6.* Книга от жанр, който не си пробвал/а досега
Хм...Като се замисля съм чела по нещо от всеки жанр.Може би не съм чела биографии , но ако изобщо стигна до тази категория тогава ще му мисля. Ако Вие сте чели някоя интересно написана биография очаквам предложенията Ви.

7.* Книга по избор.
От доста време се каня на Бухтичка на Дж.Мърфи . Интересна ми е самата и тематика и проблемите разгледани в нея , а и съм чела само добри отзиви.

Е това беше обзорът ми върху предстоящия коледен маратон.Не обещавам ,че ще изпълня всичко  тъй като напоследък май съм даже по- заета заради предстоящите празници ,отколкото да имам повече свободно време ,  а и тази година почивните дни са доста кофти ,но ще видим какво ще стане:)
А тук  е създадено събитие във Фейсбук където може да следите новините около маратона  
Пожелавам успех на всеки ,решил да се включи в това зимно приключение :)




0 коментара:

Публикуване на коментар