Ревю:Единствената -Кийра Кас

Издателства :Егмонт 
Поредица: Изборът 
Корици:меки 
Брой страници:328
Цена:12.90лв.
Резюме:

Настъпи времето да бъде избрана победителката.
Когато реши да участва в Избора, Америка Сингър и за миг не си мислеше, че ще се озове близо до спечелването на короната - или пък до сърцето на принц Максън. Но, с наближаването на края на състезанието и връхлитащата пред стените на двореца опасност, младата жена все повече осъзнава какво може да загуби и колко силно трябва да се бори за бъдещето, което така силно желае.
Тук може да намерите ревюта на предишните две книги от поредицата Изборът  и Елитът

Тази книга най-накрая слага край на терзанията на Америка кого да избере -Аспен или Максън ,защото въпреки че Максън трябваше да си избира съпруга през по-голямата част от времето сякаш всичко беше в ръцете на Америка .Стигаше тя да изрече една думичка и принцът веднага би и поднесъл пръстена.Но ,ако беше станало толкова лесно нямаше да има какво да четем.
И в тази книга на моменти Америка ме дразнеше с решенията и постъпките си , но не толкова , колкото в предишната.Тук нещата сякаш станаха по-сериозни и тя осъзна ,че не може да си играе с чувствата на двама мъже.Макар Аспен да ми беше фаворит от самото начало Максън също беше представен в много добра светлина  и постъпките му много ми харесаха .На моменти се възхищавах на търпението ,което проявяваше към Америка и нейната нерешителност.В следващия момент той се обърна към Крис и откри в нейно лице доста качества присъщи на една бъдеща принцеса.Самата тя винаги  е била изключително мила и възпитана  и никога не се е отнасяла зле с някое от момичетата и дори се опита да бъде приятелка с Америка и си споделят какво се случва между тях с Максън.Но се оказа ,че и Крис крие определена тайна ,за която дори не подозирах  и въпреки това ми стана много симпатична.Историята с бунтовниците също беше интересна , но за мен повечето неща се въртяха около любовната история и приех цялата поредица по скоро като разплитане на един любовен триъгълник , а не толкова като антиутопия.Хареса ми и фактът ,че в един момент всички момичета станаха приятелки , разкриха се напълно една пред друга и бяха искрени.Дори Селест се оказа човечна  и мила - нещо ,което не съм очаквала от нея.Успяха да изградят едно истинско приятелство ,въпреки странната ситуация , в която бяха поставени.Много ми хареса  и това ,че Марли се оказа наблизо -спасена и в безопасност.Това определено промени мнението на Америка относно постъпката на Максън.Радвам се ,че тя намери своето щастие и мъжа на живота си.
В определени моменти нещата доста се проточиха , тъй като нито Америка , нито Максън искаха да разкрият чувствата си и общо взето всеки чакаше другия да е пръв в това.И както доста често се случва цялата развръзка  беше събрана в последните няколко страници ,където се случиха толкова неща ,че чак ми се зави свят.Оказа се ,че бунтът е взел своите жертви , но не беше отделено особено голямо внимание на последиците и как това се отразява върху принца и Америка.
Успяхме да видим краля в истинската му светлина , която хич не ми хареса.Още от началото той не харесваше Америка и това си пролича достатъчно ясно.Той искаше синът му да вземе за жена покорно момиче с добър произход и връзки в обществото , а Америка изобщо не се вписваше в плановете му. Тя е бунтарка ,която иска да промени правилата и да живее в една по-справедлива страна, докато кралят неусетно се е превърнал в тиранин ,който иска да запази властта си на всяка цена.Максън за щастие се оказа негова пълна противоположност , а мисленето му е съвсем различно и насочено в друга посока.Кралица Амбърли ми стана изключително симпатична.Тя приемаше момичетата като свои дъщери , симпатизираше им и се опитваше да им помогне.Може би в доста от постъпките на Америка тя е виждала себе си от преди години ,но статутът и на кралица не и позволяваше да даде свободен израз на мислите и чувствата си.

Завършекът на историята общо взето беше предвидим и очакван ,но въпреки това ми беше интересно да видя как ще се развият нещата.Накрая всичко се случи твърде бързо и може би ми се искаше нещата да са малко по- подробно описани.Исках да прочета повече за сватбата на принца , за първите им стъпки като съпруг и съпруга , за това как управляват страната и какви промени въвеждат Следващата книга вече описва случващото се след 20 години и историята се върти около децата на Америка и Максън и определено ще ми е интересно да я прочета.
Мога да кажа ,че поредицата беше интересна  и различна.Хареса ми идеята за самия Избор ,макар да ми е доста трудна да приема ,че така човек може да намери своята половинка , но все пак това е една  антиутопия.Много ме зарадва и новината ,че на 7-ми май излиза петата книга от поредицата -Короната  и до тогава тъкмо ще имам време да прочета 4-тата.А вие чакате ли с нетърпение на пазара да се появи Короната ?

0 коментара:

Публикуване на коментар