April Wrap Up & May TBR

Христос Воскресе! Пожелавам на всички ви  светли и щастливи празници.Бъдете живи и здрави :)
След това малко отклонение е време на мина  на краткия обзор върху прочетеното през този месец.Новата работа, която започнах определено оказа влияние върху броя на прочетените книги.Все пак успях да прочета 5 книги  и останах много доволна от тях .


1.Баба праща поздрави и се извинява-Ф.Бакман. Ревюто може да прочетете Тук .Книгата беше доста различна от това , което съм чела до сега.Хареса ми стилът на Бакман , описанията , героите му и цялата история.

2.Джамейка лейн -С.Йънг -Цялото ревю прочетете Тук. Това е третата книга от поредицата и да си призная предишните две ми харесаха малко повече от тази ,но все пак историята ми беше интересна и добре написана.

3.Изборът -К.Кас -Ревюто ще намерите Тук. Каня се да започна тази поредица от цяла вечност и най-накрая стигнах до нея.В общи линии знаех за какво става дума в книгата  и въпреки това пак ми беше интересна, идеята беше оригинална.

4.Елитът- К.Кас -Прочетете цялото ми мнение за книгата Тук. Нямаше как след първата книга да не подхвана веднага и втората -беше неизбежно.Макар че в тази книга реално погледнато не се случи нещо кой знае какво и може би очаквах повече от нея ,но все пак  четях с интерес.

5. Единствената-К-Кас - Ревюто прочетете Тук.. Тази книга сложи финала на любовната история на Америка и отново я прочетох с голям интерес.Събитията се развиха общо взето както очаквах и ес радвах на щастливия финал.


До тук се изчерпва списакът ми с прочетени книги и сега е време да се замисля към какво ще се насоча през следващия месец.

Със сигурност ще започна с Наследницата , а съвсем скоро ще излезе и Короната на К.Кас и ще бъда много доволна от себе си , ако завърша тази поредица.
Новата книга на Р.Риърдън също привлече погледът ми Изпитанията на Аполон .
Но като цяло гледам да не си правя големи планове за следващия месец , тъй като доста често се отклонявам от тях и залитам към други четива , но важното е да ми остава някакво време за четене :)

0 коментара:

Публикуване на коментар