Ревю: Непокорна кралица - Мегън Марч

Издателство: Егмонт 
Поредица: Безмилостен крал
Година на издаване: 2018 г.
Брой страници: 256
Цена:14,90лв.
Резюме: 
Аз съм неговото забавление.

Играчката му.
Изплащането на дълг.

Казвам си, че го мразя, но всеки път, щом влезе в стаята ми, тялото ми ме предава. Как е възможно хем да го желая, хем да се страхувам от него? Казаха ми, че ще ме обърка, че ще накара тялото ми да се бунтува срещу разума. Ала не осъзнавах, че това ще се превърне в пълна лудост. Трябваше да се досетя. Когато става дума за Маунт, правилата не важат.
Няма да се предам. Няма да покажа слабост. Ще отстоявам своето и ще изляза от тази сделка, без душата и сърцето ми да пострадат.
Той обаче има други планове…
А ето и ревюто на Безмилостен крал 

Май и тук ще продължа да се оплаквам от тази поредица и да се чудя защо автократа трябва да описва толкова и такива подробности от сексуалния живот на двама души. Историята на Маунт и Кийра продължава от там ,където свърши "Безмилостен крал " ,  а именно с появяването на
уж мъртвия ѝ  съпруг.Тя изпада в тотален шок и не знае как да реагира на заплахите и отношението му , но естествено появява се спасителят Маунт и разрешава всичките ѝ проблеми. След тази лека драма авторката отново е наблегнала  на сексуалните подвизи на двамата герои и по скоро на извратените желания на Маунт .Не искам да звуча като някаква светица или непорочна девойка , но лично на мен отношението на Маунт и нестандартните му желания и заповеди спрямо Кийра не ми допаднаха . 
Този път имаше  и моменти , които ми допаднаха . Когато Кийра и Маунт напуснаха Ню Орлиънс за малко , отношенията им бяха почти нормални и те сякаш имаха истинска връзка. Маунт се държеше почти като нормален мъж и отношението му спрямо Кийра беше мило  и любвеобилно . Искаше ми се в цялата книга да има много повече такива моменти . 
След завръщането от краткото пътуване и двамата осъзнават ,че нещата ще си бъдат
пак по старому и романтичната приказка е свършила. За съжаление се случват някой неочаквани неща и естествено в най- напрегнатия  момент книгата свършва и ни оставя в неведение.Мисля скоро да прочета и третата просто от любопитство , за да видя как ще свърши тази странна история и доколко поведението на Маунт  ще се промени. 
В заключение ще спомена ,че и тази книга се чете супер бързо , буквално за ден , за съжаление след няколко седмици сигурно няма да си спомням нищо от нея , но поне ще си имам едно на ум , когато посягам отново към книгите на Мегън Марч. 

0 коментара:

Публикуване на коментар