Ревю: Безмилостен крал - Мегън Марч

Издателство : Егмонт 
Поредица : Безмилостен крал
Година на издаване: 2018 г.
Брой страници :256
Цена: 14,90 лв.
Резюме: 
Не знаеш името ми, но аз контролирам всичко, което виждаш.
Както и онова, което остава скрито от теб.
Властта ми няма граници и всяко мое желание бива изпълнено.
Не ми трябва да давам пари назаем на западаща семейна дестилерия, но пък ще бъде забавно да са ми длъжници...
Тя да ми е длъжница.
Тя не знае, че е привлякла вниманието ми.
Трябваше да бъде по-предпазлива.
Ще я притежавам. Ще я погълна. Дори бих могъл да я задържа.
Време е да си събера дълговете.
Кийра Килгор, сега си собственост на Лаклан Маунт.


Здравейте ,
ще започна първо с това ,че аз обичам да чета любовно- еротични романи , забавни са ми , разтоварващи и отпускащи . През повечето време ми е ясно какво и как ще се случи , но когато историята е написана добре ,това предразполага читателя и наистина доставя удоволствие.
Чела съм поредицата Грях от М. Марч и много ми допадна ,затова реших да посегна и към поредицата Безмилостен крал , мислейки си че ще е в подобен стил , но се оказа че греша напълно. 
Образа на Лаклан Маун е на типичния мъжкар с невероятно тяло , безмилостен характер и купища пари ,с който да контролира целия град . Но образът му всъщност е доста мрачен , тъй като той буквално върти всички мръсни сделки в града и притежава власт над всички картели , а когато някой му пречи просто се отървава от него.Първоначално това леко ме шокира , тъй като в повечето случай мъжкият персонаж може да е  груб и наперен , но поне не се занимава с нищо незаконно. 
Кийра Килгор е наскоро овдовяла , но не съжалява особено много за това , тъй като покойният ѝ съпруг се е оказал истински боклук ,който е търсил само пари и изгода от брака си с нея , а тя по всякакъв начин иска да се справи  успешно с управлението на семейната дестилерия Севън Синърс. Кийра определено е борбена и амбициозна , но когато се оказва ,че дължи огромна сума пари на Лаклан Маун  това променя живота ѝ напълно.
И от тук започват всички нереалистични и странни събития в книгата , тъй като идеята е Кийра
да изплати дълга си към Маун като стане негова собственост и той може да прави с нея каквото си иска. От тук на сетне не се случва нещо кой знае какво освен доста нелепи сексуални сцени , някой предизвикаха в мен дори отвращение и отношението на Маун към Кийра ми се стори ужасно. Наистина исках да харесам историята ,но то буквално нямаше такава ... единствено финала на книгата беше доста непредвидим и ме накара да прочета и втората част , но не знам дали бих продължила с третата. 
Не усетих почти никакви емоции в героите , а през цялото време се преповтаряха едни и същи изрази описващи сексуалните им  подвизи и нищо повече . Разбирам ,че книгата е еротична  , но все пак очаквах и някакви други емоции освен непрестанните оргазми на главните герои. 
В крайна сметка единственото хубаво нещо е ,че книгата е много кратка и се чете изключително бързо  и именно това ме  накара да я завърша. Споделете ми , ако сте чели поредицата и с какви впечатления сте останали. 

0 коментара:

Публикуване на коментар