June Wrap Up & July TBR

Здравейте книжни мишлета :)
 Този месец доста закъснях с информацията за прочетените книги през Юни , но все пак по -добре късно ,отколкото никога. И така ето ги и четирите книги ,който прочетох през  месеца.

1. Отмъщение - Л. Блейк
Тази книга сложи край на трилогията на Л. Блейк ,разкри всички тайни и мистерии от миналото на семейство Лолес и беше прекрасен завършек на историята. Харесах и трите книги и ги намирам за подходящо лятно и неангажиращо четиво.

2.100-те  Кас Морган
Тази книга е фаворитът ми за месец юни и усещам ,че постави началото на една изключително интересна фентъзи поредица. Цялостната идея на книгата и самата реализация са страхотни и я препоръчвам с две ръце.

3.Гласът на любовта -М .Шеридан
Много приятен любовен роман ,акцентиращ върху проблемното минало на главните герои и това как травмите от детството се отразяват върху целия живот на човек . Признавам си ,че историята на Арчър силно ме развълнува и впечатли и определено книгата ми хареса.

4. Първата дама - С. Е.Филипс
За тази книга мога да напиша само хубави неща : Д Авторката ми е любимка и досега всичко написано от нея ми е харесало. "Първата дама"  е  изключително забавна и увлекателна книга , четяща се буквално на един дъх , без да затормозява читателя с излишни драми и трагедии. Ако имах възможност бих прочела историята на плажа или до басейна с коктейл в ръка , но за лятната почивка може би ще си подготвя нещо друго на С.Е . Филипс


Относно плановете за месец Юли .... вече съм започнала Сенки в снега на Л. Пени и нямам търпение да я довърша, а вчера подхванах и Завръщане към любовта на Кристен Ашли. Това ми е първа среща с авторката и силно се надявам книгата да не е твърде описателна или излишно протяжна, тъй като е цели 550 страници. След това нямам никакви други книжни планове , но от издателствата непрекъснато ни поднасят все нови и нови интересни издания и определено не смогвам да прочета всичко , което ми се иска . А какви са вашите планове за летни четива ?

0 коментара:

Публикуване на коментар