Честит рожден ден Book mouse !

Както подсказва и самото заглавие днес блогът ми навършва 2 години.Започвайки това начинание вложих огромно желание и усилия , но не бях сигурна до колко ще бъда постоянна и търпелива. След като изминаха две години определено мога да кажа ,че блогът със сигурност е
нещо  ,което няма да ми омръзне просто ей така и няма да зарежа скоро. Щом за сега успявам да балансирам между работата , четенето на книги и писането на постове значи и за напред  ще успея.Определено блогът ми не е сред най- популярните ,но честно казано на този етап това не е най-важното нещо за мен .Много по-голямо значение има ,че все още пиша всяко мое ревю с огромно желание и вълнение и нямам търпение да изразя мнението си за току що прочетената книга. За тези две години успях  да променя и разширя читателските си предпочитания , открих много нови автори както и доста български блогъри ,които с удоволствие чета. Преди намирах повечето любовни романи за сладникави и повърхностни ,но през изминалата 2017г. се посветих предимно на такива книги  и открих ,че те могат да съдържат много повече от сърцераздирателна любовна история.Както написах и по горе започнах да следя доста български  блогъри и влогъри ,чието мнение винаги вземам под внимание.
Мисля да пропусна частта с описание за преглежданията на блога , статистика и брой ревюта , а само съвсем на кратко ще спомена ,кои са били най- четените ми и харесвани публикации за тези две години.
1. Престъпен ум - Крис Картър
2.Автори ,с чието творчество искам да се запозная.
3.До всички момчета ,които съм обичала -Дж.Хан
4.Споделени тайни - К.Хувър
5.Игра на омраза-С.Торн
6.Изборът -К.Кас

 Няма как да не отбележа и първото ми ревю на книгата Къде си , Аляска ? -Дж. Грийн

 Това беше от мен за сега , надявам се това кратко обръщение да Ви е харесало и да продължите да следите блога ми и , а аз за себе си пожелавам да пиша все по добри и интересни постове и да задържам вниманието  на читателите :)

2 коментара:

  1. Честит втори рожден ден на виртуалното ти местенце! Пожелавам ти много вдъхновение и хубави книжки! :)

    ОтговорИзтриване