Winter Wonderland Book Tag



Ето го и първият таг за новата година . Типично зимен и снежен с доста интересни въпроси . Видях го l блога на Памела и на Yuli Atta  и реших да го споделя и с Вас :)

1. Топла и сладка книга, която стопля сърцето ви
Със сигурност не  е само една книга и доста зависи от настроението  в което съм ,но разбира се Хари Потър винаги стопля сърцето ми , а сега съм на вълна Пърси Джаксън и той също много ме радва 

2. Любима книга с бяла корица
Сещам се за Единствената на К. Кас .Корицата е прекрасна както и цялата поредица.

С
3.Седите в приятен, уютен, удобен диван, пиете горещ шоколад, но коя чудовищна книга четете?
Чак чудовищна не знам . Както споменах и по горе в момента чета Пърси Джаксън и морето на чудовищата , така че предполагам книгата е доста подходяща за този въпрос.  А относно това книгата да ми носи уют докато пия горещ шоколад си представям нещо от типа на Моята прекрасна книжарничка или Дюи - котето от малката провинциална библиотека , което трогна света.

4. Започнало е да вали сняг и сте решили да се биете със снежни топки! Кой литературен герой бихте искали да се включи в снежната битка с вас?
Сещам се за поредицата Стъкленият трон и Селена /Елин - тя със сигурност ще се справи с всеки и победата е сигурна .

5. За жалост, огънят в камината започва да угасва. Последните глави от коя книга бихте използвали, за да разпалите огъня?
Ще ми е жал да изгоря която и да било книга или глава от нея.Макар някой произведения да не са ми харесали смятам ,че все пак никоя книжка не заслужава да иде в огъня .

6. Коя книга е толкова близко до сърцето ви, че бихте я подарили на всички, които искате да запалите по четенето?
За изминалата 2016 г. това беше книгата Брит-Мари беше тук на Ф.Бакман и с удоволствие бих я подарила на всеки ,за да може повече хора да се докоснат до тази прекрасна история. Друго ,което бих избрала за подарък е илюстрованото издание на Хари Потър  и двете книги са уникални .

0 коментара:

Публикуване на коментар