Ревю: Отдадени на греха - Мегън Марч

Издателство: Егмонт 
Поредица: Грях 
Година на издаване: 2019г.
Брой страници: 256
Цена: 14,90 лв.
Резюме: 
Уитни Гейбъл е от онези жени, за които се бориш до смърт.
Бориш се да ги имаш. Да ги пазиш. Да ги обичаш.
Най-накрая научих урока си и е време да докажа, че аз съм мъжът, който е достоен да застане до тази жена.
Не ме интересува какво ще ми струва, защото провалът не е приемлив вариант за мен.
Без значение кой или какво ни се изпречи - този път тя ще бъде моя...
Завинаги.
Прочетете мнението ми за първите две книги от поредицата : По- богат от греха и Виновни като греха 

Започвайки последната книга от поредицата не знаех какво да очаквам  и дори се
чудех какво толкова ще се случи в тези 250 страници.Но М. Марч определено е развихрила въображението си и е сътворила чудеса. Наистина латиноамериканските сериали бледнеят пред нещата случващи се в книгата .Хубавото е ,че всичко е много динамично и книгата се чете буквално за един ден , просто започнеш ли я не можеш да спреш. Трудно е да напиша каквото и да било без да загатна поне за малка част от събитията ,но ще кажа ,че в крайна сметка завършека на историята за  Линкълн и Уитни ми хареса , а около близките им хора се разкриха един куп неочаквани и шокиращи тайни ,които превърнаха книгата в истинско приключение.
В заключение ще кажа ,че поредицата ми хареса
учудващо много , към момента имах нужда точно от такова четиво и дори нямам забележки към историята .Със сигурност ще потърся и друга поредица от авторката и се надявам и тя да ми хареса. 
Малко по- надолу текстът съдържа спойлери , така че ,ако не сте запознати с историята не го четете !!!






Тук ще изкоментирам част от нещата в книгата и следващите редове съдържат спойлери ,така че не ги четете без да сте завършили книгата ...моля Ви !!!




Започвам  с шокиращите разкрития около Джаки - представях си я като добра , отговорна и мила майка ,леля и баба , а тя всъщност се оказа убийца . С това авторката може би маааалко попрекали. В първите две книги образа ѝ беше възхваляван и тя беше едва ли не светица , а накрая .... 
Разкритията около Карма също бяха...уауу .. особено относно бащата на близначките ѝ , но пък накрая тя сякаш премина през някаква метаморфоза и се превърна в по- добър човек . 
Най-забавно ми беше с Комодора и Магнус , които всъщност се оказаха добри приятели  , държащи много един на друг . Разбира се любовта между Линкълн и Уитни пребори всички трудности и изпитания и  както става в приказките накрая всички заживяха спокойно  и щастливо.


0 коментара:

Публикуване на коментар