The Summer Book Tag

Ето че лятото дойде с пълна сила и със своите 30 градусови температури ,които са подходящи и за морето , и за басейна. Признавам си ,че вече тръпна в очакване да дойде времето ,когато ще опаковам багажа и ще тръгна към морето , едва се удържам :Д Разглеждайки блога си установих ,че миналата година така и не съм направила този летен таг и сега реших да поправя грешката. Може би Вие вече сте го направили или прочели , но ако не сте ... чувствайте се поканени :)



1. Намери книга, която те кара да мислиш за лятото?


 Сещам се за Перфектна химия на С. Елкелес както и останалите две книги от трилогията. Четох ги миналото лято и ги намирам за прекрасни.  Макар да са от серията на Ибис -тийн , реално не ги намерих за толкова тинейджърски ,а историите ме държаха в напрежение. Препоръчвам ги с две ръце като перфектното лятно четиво :)



2. Коя книга прави деня Ви по-хубав ?

 Точно в момента денят ми става по- хубав благодарение на Империя на бури на С. Дж. Маас , която ме е завладяла тотално и гледам да отделям всяка свободна минута , за да чета.Книгата е просто епична, но предполагам и сами вече го знаете :)


3. Намери жълта книжна корица

Първосигнално тези двете изплуват в съзнанието ми като едната е типично лятна както подсказва заглавието , а на  другата съм хвърлила око още откакто е излязла , но така и не съм я чела. Смятам ,че и двете корици са достатъчно слънчеви и цветни ,за да създадат настроение на всеки читател.





















4. Кое е твоето любимо лятно четиво за плажа?
На плажа обичам да чета предимно леки любовни или еротични романи.  За това лято може би ще ми дойдат добре книгите на С. Е. Филипс или нещо от типа на С. Дей или А. Глайнс. За плажа търся книги ,който да не отвличат изцяло вниманието ми към четенето ,а просто да ми запълват времето и да ми доставят удоволствие.

5. Коя книга изпълнена с екшън  те накара да тичаш за сладолед ?

Доста интересен въпрос :Д  Аз съм от хората ,които умират за сладолед и мога да ям непрекъснато дори и зимата и винаги във фризера имам по една кутия. Така че не е необходимо някой или нещо да ме кара  да тичам за сладолед , защото така или инъче го правя : Д  Относно екшън елементите  както споменах и по горе в момента чета Империя на бури на С.Дж. Маас , а там определено има екшън и доста битки затова посочвам нея.

6. Като слънчево изгаряне ,коя книга те остави с болезнен край ?
Чак с болезнен край не бих казала , но книгите на Ф. Бакман винаги ме оставят със сълзи на очите.
Може би с истински болезнен край ме остави "Сол при солта" на Р. Сепетис - просто цялата книга беше пропита от болка и отчаяние.

7. Като залез , коя книга те остави с красив /хубав край?

Тук веднага посочвам  книгите на С.Е.Филипс. Наскоро прочетох няколко от тях - "Господин Неустоим"  , "По-кротко, Лейди! " и  "Героите са моята слабост"  като и трите ме накараха да заобичам героите и стила на  писане на авторката и да искам да чета още от творчеството и.

8. Коя книжна корица ти напомня за залеза?

Тук ще посоча едно предстоящо заглавие ,чиято корица видях в социалните мрежи и страшно много харесах и когато прочетох думата "залез ", първата ми асоциация беше с тази книга. Кажете ми корицата не е  прелестна ?


9.Коя е поредицата , която се надявате да прочетете това лято?

Напоследък чета все по-често  самостоятелни книги или части от поредици , които не са пряко свързани и  може да се четат отделно. В TBR -а си имам доста поредици за довършване , но често казано освен Стъкления трон  на С. Дж.Маас  май нищо друго не ме привлича чак толкова.Може би се нуждая от някоя наистина завладяваща поредица  ,която да ме остави без думи , но скоро не съм попадала на такава. Ако Вие се сещате за някоя ще се радвам да споделите :)

Е това беше Летния таг ,който исках да споделя с Вас. Надявам се да съм Ви създала поне малко лятно настроение и желание да се отправите към морето. Всеки ,който иска може да направи тага  и ще се радвам да прочета вашите отговори :)



0 коментара:

Публикуване на коментар