Какво искам да прочета през есента :)

Както може би сте забелязали напоследък не съм от най активните, но това в никой случаи не се дължи на липсата на желание, а е изцяло поради липса на време. Въпреки това аз наистина не мога да живея без книги и дори и по няколко странички всеки ден прочитам по нещо, а днес реших да споделя с вас този списък с книги -някой от тях са доста дълго отлагани във времето, други наскоро излязоха, но всички те се обединяват от желанието ми скоро да ти поставя в списъка с вече прочетени книги.
Няма да ги подреждам по никакъв определен ред, а ще бъдат хаотично изброени. И така да започваме :) 

Огнената неследница и Кралица на сенките - Сара Дж.Маас Вече няколко пъти
споменах колко бързо ме спечели историята на Селена Сардотиен и общо взето гледам да чета през всяка свободна минута , тъй като историята ме завладя много силно , влезе ми под кожата и обко взето непрекъснато си мисля за героите и съпреживявам нещата с тях. И поради тези причини нямам търпение да прочета третата и четвъртата книга от поредицата и да се надявам скоро да издадат  у нас и петата книта.

Безкрайното море и Последната звезда на Р. Янси
  -съответно втората и третата книга от поредицата Петата вълна. Много харесах първата книга, но след като я завърших не разполагах с втората и затова не продължих историята, но сега ми се иска да я завърша, тъй като идеята беше интересна и има още доста неща да се изяснят, така че се надявам съвсем скоро да разкрия загадките на Р. Янси

Неизчезваща -А. Бракен
  тук нещата седят както с предишната поредица.... и след като си набавих втората книга мисля ,че нямам повече причини да отлагам прочита ѝ.Освен това Тъмна дарба завърши по един изключително интересен начин и ме остави с отворена уста, така че е време да премина към Неизчезваща. 

Пайнс -Блейк Крауч за тази книга се говори доста напоследък и отзивите са все хубави ,а на пазара излезе дори втората част от тази поредица (доколкото разбрах е трилогия ) Тук жанрът е малко по различен от  предишните книги и имаме един динамичен трилър, чието резюме обещава да ни остави без дъх. Определено съм любопитна да прочета какво ни е подготвил автора


Сирената -К. Кас за тази книга прочетох доста противоречиви коментари за едни е твърде наивна и сладникава, за други е лека и приятна. Може би няма да е на нивото на Изборът, но мисля да дам шанс на книжката и да видя как ще я възприема и аз.

Човек на име Уве  и Брит Мари беше тук  от Ф. Бакман- две дълго отлагани книги, особено първата. От автора съм чела единствено Баба праща поздрави и се извинява и определено ми хареса,  а и съм чувала много положителни отзиви за книгите на Бакман. 

Обречена на теб -С. Дей  както знаете това е последната книга от поредицата на авторката. Вече смътно си спомням какво се беше случило в предишните книги, но искам да прочета тази просто, за да сложа край на цялата история  и да знам, че съм я завършила.

Крадецът на книги -М. Зюсак това може би е най-отлаганата от мен книга. Чувала съм само положителни мнения за нея и предполагам, че ще ми хареса, но все още чакам да попадна в подходящото настроение за такава тежка история.

Найтингейл Уей -С. Йънг
това също е последната книга от поредицата Дъблин стрийт и чак не искам да я чета, тъй като искам да има още книги за любимите ми герои. Много харесвам всичките книги до тук и знам, че и тази няма да ме разочарова.

Е за сега това са книгите ,които съм набелязала за прочит, макар да съм сигурна ,че  ще има доста промени в списъка.Винаги изниква нещо ,което да привлече вниманието ми и да измести вече заплануваните книги ,но смятам ,че посочените заглавия определено си струват. Споделете и Вие впечатленията си , ако сте чели някоя от книгите и разкажете за есенните си желания :)

0 коментара:

Публикуване на коментар